Ik ben een leuke, spontane meid van 17 jaar (in juni 18) en dit jaar doe ik eindexamen VWO. Dat bekent dat ik in juni, juli en augustus vrij ben. Het lijkt me hartstikke leuk om in deze maanden ergens te werken in het buitenland. Ik denk dat ik zelf erg geschikt zou zijn achter de bar bijvoorbeeld. Ik heb zelf nog maar een half jaartje ervaring in de horeca, maar ik leer erg snel! Ik hoop dat iemand reageert en voor de anderen… weten jullie misschien een site ofzo waar je naar werk in het buitenland kan zoeken? Alvast bedankt allemaal
Hoi Karen,
jammer dat ik geen bar heb anders kon je gelijk aan de slag. Je ziet er charmant uit. Succes met het zoeken naar een vakantiebaan, die je zeker zult vinden.
Ik ben ook op zoek naar een leuk horeca baantje voor de zomervakantie. Ik ben Loes, 21 jaar en heb 3 jaar horecaervaring (bediening, bar, restaurant). Als je wat gevonden hebt hoor ik het graag, ben erg benieuwd wat de mogelijkheden zijn…
Nou niet echt een baantje, maar meer gratis verblijf haha
Via kennissen die weer mensen kennen met een appartementencomplex in Analipsis (2 km van Chersonissos af). Ik ga dan samen met een vriendin en dan hoeven we alleen maar elke vrijdagmiddag de nieuwe gasten te verwelkomen en in ruil daarvoor krijgen we gratis verblijf in de tijd dat we daar zitten
We verdienen dus niet echt geld, maar als we daar zijn gaan we misschien nog naar iets zoeken voor 2 dagen per week ofzo waarmee we een zakcentje kunnen verdienen.
En anders zien we wel hoelang we het volhouden met het geld dat we meenemen
hallo,
weet iemand een goede site voor vakantie baantjes in de zomer. ik kan 2 maanden weg, ben 18 jaar, met net een rijbewijs en wil het liefst naar canada of amerika! Wel met een internationale groep van een beetje mijn leeftijd en werken! iemand suggesties?
groetjes cathalous