Ik ben Daan, een 17 jarige jongen die in het examen jaar zit van havo. Na mijn examens wil ik vakantiewerk gaan doen in het buitenland, maar na vele e-mails en telefoontjes krijg ik allemaal reacties dat het minimum leeftijd 18 jaar is of dat ik eerder contact had op moeten nemen. Zou iemand mij verder kunnen helpen met het vinden van een vakantiebaan?
Ik ben op zoek naar een baantje in animatie of de horeca en ben beschikbaar van begin juli tot eind augustus.
Hoi Daan,welkom op wereldwijzer!
Heb je al het werken in het buitenlandforum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je altijd een berichtje posten en ervaringen lezen van anderen.
Nou ik las in je posting dat je tijdens de zomervakantie een baantje zocht in de animatie of de horeca ,op deze site vind je mogelijkheden te over in Europa en over de hele wereld! Werken in bungalowparken, natuurparken, vakantieoorden, hotels en andere seizoenssectoren.
Misschien moet je maar eens op deze site surfen Daan? hier aanklikken
Suc6 nog voor het vinden van vakantiewerk in het buitenland.
Zoals gewoonlijk rond ik mijn welkomsberichtjes af met een leuke foto.
http://www.destination360.com/europe/france/images/s/france-nice.jpg
Hallo wereld wijzer redactie
leuk dat je benieuwd bent of het me nog gelukt is!
Maar helaas heb ik erg weinig tijd om te gaan solliciteren omdat ik in het examen jaar zit, ik zou het met hakken over de sloot kunnen halen en daarom zit ik een beetje in de stress. Hierdoor vrees ik dat ik niet in staat ben om te gaan solliciteren in een korte tijd. Ik had gehoopt op deze forum in contact te komen met een camping omdat een snelle manier zou zijn. Heb wel eventjes op die site gekeken, maar het is net iets te uitgebreid voor mij.
Ik ga deze site wel in m’n achterhoofd houden voor volgend jaar om alsnog een keer vakantie werk te kunnen doen in het buitenland omdat het mij een unieke ervaring lijkt.
Nogmaals, leuk dat je nog om een feedback vraagt en ik twijfel er niet aan om volgend jaar die site te gaan gebruiken.
Mvg Daan