Zomer vakantie 2011 wie gaat er mee

Hoi Allemaal,>>>:zon02:

Ik ben Nienke en ben 25 jarige single vrouw.(gewoon hetro)
Ik ben op zoek naar een leuk reisgenootje(s) hoe meer zielen hoe meer vreugde. Liefste alleen vrouwen omdat ik toch een beetje een vrouwen vakantie onder ogen heb…Maar natuurlijk mogen mannen ook wel reageren hoor. leeftijd 20 tot 30 ong iets ouder is natuurlijk niet zo heel erg maar ja om even een richtlijn te geven

Ik hou zelf van lekkere zon vakanties,leuke excursies,lekker winkelen,soms uitgaan hoeft niet persee elke avond.En heerlijk genieten op terras met cocktail. En spa behandelingen enz zeg ik natuurlijk ook geen nee tegen.
De locatie en tijd dat ik wil gaan staat nog niet vast dus dat is nog ter discussie voor degene die met me mee willen.dus alles staat nog open.
Ik wil ongeveer voor 2 weken gaan…

Nou wie gaat er met me mee een super vakantie beleven:wereld::vak02:

graag alleen serieuse reacties.

Hopelijk tot snel

Groetjes nienke

Hoi Nienke,

De afgelopen dagen was iki aan het nadenken over wat ik de komende zomer wil gaan doen en ik dacht laat ik eens de gok wagen om een reisgenootje te zoeken. Ik zag jouw oproep en het sprak me wel aan. Mijn naam is Sanne, ik ben ook 25 en ik woon in Hoorn. Van 13 juli tot en met 21 augustus ben ik vrij en 2 weken leek me ook een mooie tijd om op vakantie te gaan. Ik weet niet wat jij in gedachten hebt over welke datum je weg wil, maar ik zou het liefst rond 20 juli weggaan. Daarnaast zit ik niet heel breed in het budget, dus voor mij wordt het geen reis naar Afrika ofzo, daarom zat ik te denken aan Frankrijk, Spanje, Italie. Volgens kan het best goedkoop als je goed op aanbiedingen let.
Misschien kunnen we een keer afspreken om te kijken of het klikt, jij woont ook in Hoorn zag ik.
Groetjes Sanne

heey sanne,

leuk je reactie en dat je in hoorn woont.Ik zit ook niet erg ruim in budget dus een leuke aanbieding gaat ut wel worden.Verder wil wel binnen europa blijven dus inderdaad geen afrika:)
Maareh voeg me maar toe op msn kunnen we wat kletsen whoopy022@live.nl

Groetjes nienke

Ik meld me bij deze ook aan interrailen lijkt me erg leuk en jullie plannen spreken me ook erg aan, s`nachts reizen vind ik prima.

gr Jörgen

hoi
waar wil je naar toe. ik wil namelijk naar costa de sol gaan.

Is dit iets? http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=115785 richt in Elba italie