Hoi Allemaal,
Ik ben Nienke en ben 25 jarige single vrouw.
Ik ben op zoek naar een leuk reisgenootje(s) hoe meer zielen hoe meer vreugde.:zon02: Liefste alleen vrouwen van 20 tot 30 ong. iets ouder is natuurlijk niet zo heel erg maar ja om even een richtlijn te geven:king:
Ik hou zelf van lekkere zon vakanties,leuke excursies,lekker winkelen,soms uitgaan hoeft niet persee elke avond.En heerlijk genieten op terras met cocktail. En spa behandelingen enz zeg ik natuurlijk ook geen nee tegen.:zon02:
De locatie en tijd dat ik wil gaan staat nog niet vast dus dat is nog ter discussie voor degene die met me mee willen:D
graag alleen serieuse reacties.
Hopelijk tot snel
Groetjes nienke
hoi hoi,
even een update aan me berichtje.ik wil graag binnen europa op vakantie en low budget.was nog vergeten erbij te zeggen.
Groetjes nienke
Hoi Nienke,
Heb je enig idee waar je naartoe wilt in europa en hoe lang? En hoe?
Wil je 1 plaats aandoen of er meerdere zien?
Groetjes Denise
hoi denise,
bedankt voor je berichtje.Nee heb nog geen idee waar ik heen wil deze zomer.En het lijkt me wel leuk om meerdere plaatsen te zien.Alleen ben niet in bezit van een rijbewijs dus dan word per trein bus boot vliegtuig:) gelukkig nog zat opties…ik wil voor ongeveer 2 weken weg gaan.heb jij een leuk idee? ik vind wel leuk om naar de zon te gaan. Maar echt een strand vakantie hoeft niet voor mij, dan ga me vervelen. En kan ook wel van de zomer aan de noordzee gaan liggen in nederland.Dat vind beetje zonde van me vakantie.
Ik hoor het wel van je. heb je mischien msn of zoiets? kunnen we wat kletsen als je het nog leuk vind:)
Groetjes nienke
:dag:Hoi Nienke
Jammer dat je alleen vrouwen mee wilt ik ben 33 en tot nu toe alleen buiten Europa op vakantie geweest en eigenlijk nooit binnen Europa. Leuk dat er toch nog mensen zijn die het geweldig vinden om met de trein boot of bus te gaan en niet altijd met de auto. Ik heb 1 keer een fly/drive gedaan en dat was toch zeer vermoeiend 600 km per dag rijden in Florida.
Nou als je het leuk vind om toch nog een man erbij te hebben dan hoor ik het wel.
gr Jörgen:wink:
hoi jorgen,
bedankt voor je reactie!!
Ik had al een nieuwe oproep gemaakt omdat niet wist hoe ik deze moest wijzigen.daarin staat dat mannen ook wel welkom zijn…Nou zijn we beetje gelijk denk ik ik ben juist nog nooit buiten europa geweest:)Mede omdat me ouders niet van verre vakanties hielden en we alleen in nederland gingen…En met hoge uitzondering zijn we 1 keer in belgie geweest:)
Ik heb van een meisje ook van deze site ook een leuk idee gekregen om met de trein door europa te reizen.Ik ben zelf niet echt van ut vele uitgaan, vind leuker om overdag lekker te genieten van leuke dingen wat land te bieden heb.En natuurlijk ook de nodige ontspanning erbij zoals terras en strand…dus nou heb nu ongeveer meerdere ideen om te gaan doen op vakantie…Dus echt alles staat nog vrij:)
Nou ik hoor je reactie wel
Groetjes nienke