Zomer 2011 reizen door Europa reisgenootje gezocht

Hallo!
Mijn naam is Nienke en deze week doe ik examen vwo. Ik ben 17 en word op 6 juli 18.
Deze zomer wil ik graag naar Engeland, om rond te trekken of te reizen o.i.d.
En ik zoek nog een reisgenoot.
Maar indien niemand zin heeft naar Engeland te gaan, ik heb ook zin om naar andere landen/steden te gaan (Berlijn, Kopenhagen, Praag, Antwerpen etc). Ik heb vooral erg veel zin om Europa te verkennen en andere culturen te leren kennen. Mijn Engels wil ik graag verbeteren maar vooral een leuke tijd hebben.
Laat maar weten als je het wat lijkt!

Ik heb je berichtje gestuurd :vak02:

hoi…

leuk om te gaan reizen, ik loop zelf ook met dit idee rond
ik wil rond half juli een reis maken binnen europa (en misschien net iets erbuiten)
met een oude camper ik ben niet op zoek naar iemand om de reis mee te maken (ik wil zelf de vrijheid houden om te bepalen waar ik heen ga en hoe lang ik ga reizen) maar ik zoek wel mensen die soms een stuk mee willen reizen om zo de km kosten te drukken en natuurlijk ook omdat het maar saai is om een half jaar alleen rond te reizen. maar misschien dat we wel een stuk samen kunnen reizen aangezien ik ongeveer heel europa wil zien maakt het niet echt uit waar ik eerst heen ga, hierin ben ik dus redelijk vrij.
mocht jij ook rond deze tijd willen vertrekken dan is het misschien leuk en makkelijk om een paar weken samen te reisen?

wil jij ook veel van de omgeving zien? wat wil jij allemaal gaan doen tijdens je reis?

Groeten Tom

Hoi Allemaal!

Zouden jullie mij je facebook kunnen sturen?

groetjes Nienke

Hoi Nienke,
Als voorzien van een reisgenoot?
Ik, jongeman uit NB, heb belangstelling
om met je in contact te komen. Bij interesse
hoor ik graag van je!
Gr.

Heb je bericht gestuurd !.. Zoek eigenlijk precies wat jij zegt…
Mvg.

Hi Nienke,

ik ben Asta, 28 jaar en ik ben ook op zoek naar een reisgenote voor deze zomer. Ik wil ook graag naar Engeland en Praag dus als je nog niemand gevonden hebt of je hebt geen bezwaar tegen meer dan 1 reisgenoot, dan hoor ik graag wat van je.

Groetjes van Asta