Ik ben een vrouw van in de 30, en zoek een reisgenote (vrouw) om mee op vakantie te gaan volgend jaar 2014 naar Engeland, denemarken of zweden.
Hoi Giva,
Afgelopen zomer ben ik in mijn eentje naar Engeland gegaan omdat ik geen reisgenoot kon vinden. Ik kan je vertellen dat je veel mensen ontmoet wanneer je alleen reist waar altijd wel iemand bij zit met wie het klikt. Ik heb gekampeerd op kleine campings of een enkele keer in hostels gelogeerd. Itt tot wat de naam doet vermoeden-youthhostel- komen er veel dertigers, veertigers t/m 60-ers, dus ook dat is een optie.
Wat ik je kan aanbevelen is Cornwall en de Scilly eilanden, werkelijk prachtig. Azuurblauwe heldere zee, prachtige natuur, leuke gezellige plaatsjes en vooral supervriendelijke mensen. Succes met je zoektocht naar een reisgenoot en mocht je die niet vinden onverhoopt, ga dan gewoon, echt t valt alles mee en daarna heb je de smaak te pakken misschien net als ik.
hoi ik ben geen vrouw maar zoek wel reisgenoot v voor trips met me vw camper onder andere naar verschillende plaatsen in Europa.
lijkt het je wat om roadtrips te maken en camperen met in een vw busje dan hoor ik t wel…groet vinz
Hallo
Ik ben sinds kort actief op deze site en zoek nog een reisgezellin om in de zomer van 2014 een reis te ondernemen. Bestemming maakt me niet uit. Ik wil wel eerst kennis maken , zien of het klikt.
Ik vroeg me af of je nog iemand zoekt
ik hoor het wel
Pick me… zie mijn berichtop deze site:)
Via Wereldwijzer app