Zomer 2015

En als we vanuit Goteborg naar Lom gaan (Gjerde niet doen, maar de gletsjer bij Hardangervidda vanuit Voss doen). Dan hebben we bij Lom ook tijd om met tent naar Geiranger te gaan.
Lom is een goede uitvalsbasis voor Jotunheimen lijkt me en als we de gletsjer bij Hardangervidda doen is Gjerde dubbelop en is Geiranger meer de moeite…

Wat trekt jullie in Kopenhagen en Göteborg zo ontzettend aan dat deze persé in jullie reis moeten zitten? De rest klinkt als een mooie natuurreis, waar ik die steden niet bij bedenk.
Persoonlijk zou ik gewoon later in het jaar eens een lang weekend naar Kopenhagen zijn.
Met een beetje doorrijden ben je vanaf Utrecht in zo’n 8 uur wel in Kopenhagen.

Wat betreft de gletsjerwandeling: Je zou ook onderweg naar Geiranger in de buurt van Stryn de Briksdalbreen kunnen doen. Is mooie gletsjer, waar je met een bootje naar toevaart, daar maak je een wandeling en dan vaar je weer terug.

Thanks!!! Wij vinden steden gewoon ook ontzettend leuk en kunnen zo een beetje in een paar etappes bij de mooie natuur komen. Lijkt ons leuk! [emoji4]

Nee joh, prima: 't is jullie vakantie. Ik ben alleen bang dat jullie dan op het eind tijd tekort komen in de hele mooie natuur, en zeker omdat Kopenhagen nog wel eens goed te doen is voor een stedentrip met de auto, zou ik dan gewoon die extra vakantie later dit jaar nemen :biggrin: