Zomer 2013 Thailand-cambodja

Dat is 31 dagen WOW! Direct boeken!!! Succes (nog wel 52,40 extra voor de Customer Service Charge…:mad:)

Toch vreemd dat dezelfde vlucht op de sites van Etihad en Air Berlin 692 kost… En ik zie ook op de site van Air berlin dat er nog maar 4 plaatsen voor dat tarief bschikbaar zijn (jij of ik … LOL)

Ik zie het ja…sukkels

Haha emthij jij mag dan via air berlin boeken, ik via wtc (daar zijn nog 9 plaatsen beshikbaar)

Nee 26-27 dagen is het max. En dan vertrek in 2e of 3e week juli.
Maar even serieus. Staar je niet blind op de getoonde tarieven. Deed ik 2 jaar geleden ook en op het moment van boeken was er niets aan de hand, maar een kwartier later kwam er een telefoontje. Of even 500 Euro extra of wel de getoonde prijs maar dan een zeer lange tussenstop… Dus nogmaals; Boeken!

Hm ik snap niet zo goed wat je bedoeld?
Je hebt extra moeten betalen voor iets wat je al geboekt had?

Ja daar komt het wel op neer. Uiteindelijk toch voor de lage prijs met korte stop, maar dan 2 dagen later vertrek, dus 2 dagen korter vakantie.
Op het moment van boeken zoekt de boekingssite contact met de luchtvaartmaatschappij. Het kan dus zijn dat de prijs die jij betaald hoger is dan eerder gemeld of dat de vluchtgegevens gewijzigd zijn, bijvoorbeeld een langere tussenstop. Let dus goed op tijdens het afronden van het boekingsproces.
Op het moment dat je een ticket boekt ga je een overeenkomst aan. Normaal kan je daar altijd weer vanaf, behalve in de reisbranche…

Zie ook; http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=94364&page=2 post 25

Tuurlijk kan het gebeuren maar heb wel een beetje vertrouwen in wtc!

Even een puntje om op te letten. Als je via een vliegveld thailand binnen komt krijg je een stempel voor 30 dagen, maar via land grenzen maar 15 dagen. Let er dus op als je van cambodja terug reist naar thailand je maar 15 dagen stempel krijgt!

Veel plezier

Houd dat in dat we een visum moeten kopen? Aangezien we langer dan 15 dagen in thailand zijn

Emthij schrijft: Ieder heeft 40 Euro per dag tot zijn/haar beschikking. Ik ben benieuwd hoeveel ze overhouden.

Dat is nou net het mooie van Thailand, neem bijvoorbeeld Chiang Mai: Je kunt zowel met 15 euro als met 250 euro aan budget per dag terecht. Je kunt het zo duur of zo goedkoop maken als je wilt !

Hans.

Valt opzich wel mee.
Van Bangkok naar Poipet is in 4 uur te doen, hier de grens over en dan nog eens 2 uur naar Siem Reap.
Van Siem Reap naar Phnom Penh is met de Mekong Express bus ook weer 6 uur.

@hans2007

Wat vind jij van het ticket dat we wilken boeken van 617 waar ik eerder een foto geplaatst heb

617 euro om die tijd vcan het jaar, ik zeg gelijk doen!!

Hangt er dus vanaf of je via een vliegtuig Thailand binnen komt. Als je dus via land binnen gaat komen, en je blijft dan langer dan 15 dagen, dan heb je en visum nodig. Deze kun je bij de ambassade aanvragen van Thailand in Den haag.
Je kunt ook je tijd zo indelen dat je er geen aan hoeft te vragen. Dus bijvoorbeeld eerst naar het noorden van Thailand, daarna Cambodja en dan nog strand in Thailand. (bijvoorbeeld 7 dagen noord thailand, 10 dagen cambodja, 15 dagen zuid thailand)

Over je andere vraag van Airasia, ja deze vlucht is idd rond de 30 euro. Let er wel op dat je apart moet betalen voor je ingechecked tas, creditcard betaling, stoelkeuze enz. Veel van deze dingen kun je uitschakelen, maar er komt nog wel wat geld bij.

TICKET IS GEBOEKT :smiley:
29 juli tm 27 augustus! yes, nu kan het echte plannen gaan beginnen

Owww ! Ontheroad vergeet nog iets…
Ik meen dat je bij Air Asia 20 kg hebt ? Dat is krap, en ze speculeren erop dat het fout gaat…
Ga je voorwaarden nog even na als je met Air Asia gaat vliegen.

Hans.

Je kunt zelf aanvinkenhoeveel bagage je mee wilt nemen. 15 en 20 kg kun je in elk geval aanvinken, maar volgens mij nog meer. 15 kg is ongeveer 3.50 enkele reis.