29 september tot 6 oktober naar Belek, Club Voyage Belek Select
Een beetje onze huwelijksreis en we zien er heel erg naar uit!!! :zon02::zon02:
…strijk in Alanya neer.
groet,
Joe
over ca 3 weken zit ik in alanya :vak02:
Groetjes Dicle
Ik ben aan het aftellen!!!
6 juli vertrekken wij voor 6e keer naar Turkije!
Wij gaan dit jaar naar Side, Sandy beach om precies te zijn.
Nog 3 daagjes werken, beetje in huis poetsen :was:, koffers pakken, en dan zal de week wel om zijn !!
Kreeg trouwens gisteren bericht dat we omgeboekt zijn van Sky airlines naar Air berlin! Veeeeeeeeel beter.
Van 19 juli t/m 26 augustus naar Side:vak01:
In welk hotel zit je ?/ ik ben 14e tot 28 juli in halici holiday in marmaris;)
Ik ga voor de 2e keer van 23 juli t/ 6 augustus naar Aqua Fantasy Resort in Kusadasi
ik ga van 5 augustus t/m 12 augustus naar alanya hotel alperbey gaan er nog meer mensen die tijd naar alanya??? ik ga namelijk in m,n eentje
*:vak02:wij gaan nu over 12 dagen op weg naar dalyan voor een hele maand wederom,
zitten deze keer in een appartement midden in het centrum.
hebben nog een leuke reis tegemoet naar onze lievelingsplaats in turkije;foca bij izmir.
hoor hier op dit forum nooit wat over.
lekker vertrekken op 18augustus om 04.15 naar turkije.
carlos
*
Jaajke : proficiat met jullie huwelijk ! Geniet van de reis !
Over 45 dagen, 21 september, voor de laatste keer dit jaar naar Marmaris. Poehee, zie nu al op tegen 9 oktober…dan kom ik weer terug naar Nederland en weet dat het dan zeker 5-6 maanden gaat duren voordat we weer richting Marmaris gaan. Sorry hoor…
Over 4 weken weer naar Turkije
nog een weekje, maandag 18 augustus voor 12 dagen naar alanya/oba
super een prachtige plaats leuke mensen en veel kleine shops onder andere ali baba butic heel klein de kleinste butik van alanya maar super gezellig en zeer goede kwaliteit, je kunt de butik vinden in een klein straatje naast de zirati bank, veel plezier
22juli - 5aug Kusadasi App. Ida
dank je, ga nu voor de 5e keer naar Alanya, altijd ervoor, er achter, in een achteraf straatje (kleopatrabeach), en Mahmutlar dus nu Oba, met de markt voor de deur op maandag…heb er echt zin in.
@Viva: En een heel groot nieuw winkelcentum in Oba. Vlakbij de markt.
ik ben voor het eerst in me leven in turkije geweest, ben paar dagen naar istanbul geweest, zat er toen tijdens de bomaanslagen, gelukkig niets van gemerkt daar… verder is het echt een super mooie stad!
30 september voor een week naar Turgutreis, hotel Aegean Dream