Zomer 2008, wie gaat er en waarheen?

8 Juli , 12 dagen Alanya

23 juni naar istanbul:D

20 mei tot 3 juni naar gumbet
18 augustus tot 29 augustus naar alanya

hey viva,

ik ga ook rond die tijd naar gumbet,zit met de 20ste en 24ste in mn hoofd.Leuk he gumbet!!

Marieke ik heb geen idee wat gumbet betreft, en er 1x doorheen gekomen met een dolmus…maar ben wel in Torba en Bodrum geweest, dus nu maar eens naar de andere kant van de baai.

Ik persoonlijk vind gumbet leuker als bodrum,maar dat is persoonlijk he…Maarja je gaat het zelf beleven dus ben benieuwd…
Naar welk hotel ga je?

maar dan zitten we er dezelfde tijd.ga boeken voor 24 mei tot 14 juni.

wij gaan naar Sami Plaza

Hallo ik ga 6 mei naar turgutreis Aegean Dream Resort!!!

Groetjes jac

hey goed hotel!!ben er ook een keer geweest…
heb nu mn vriend in gumbet dus ga niet meer in een hotel,maar anders zou ik zeker nog eens terug gaan!

Ik ga 6 juli voor 15 dagen naar Sandy Beach in Side!

ik ga 23 juli voor 15 dagen naar Aqua Fantasy resort in Kusadasi

Wij gaan 28 juli voor 15 dagen naar Dosi Hotel in Side

12 augustus naar side west resort, colakli Side

en ik heb er zo ontzettend veeeeeeeeeeeeel zin in!!!

Jornao lang niet gesproken hehehehehehehe

Ik ga met en vriendin 12 dagen naar Side (Turkije).
We ziten in een all-inclusive hotel genaamd:Sultan of Side.
Dit hotel is begin mei geopend.We hebben er erg veel zin in

Heee ik kom erachter dat ik niets geplaatst heb…
September gaan we naar Kusa!!
1 weekje, maar we gaan…

EN dan in december naar… ???
We willen naar een ver land, en dan moeten we daarvoor nog meer verdiepen.
Zoals het nu lijkt wordt het Thailand of Mexico…

waneer ga je???wij in juli de5e…stien

Over 2.5 week gaan we naar Turgutreis, hotel Aegean Dream. Wordt de 8ste keer en heb er weer veel zin in

super het is een leuke plaats erg gezellig en dan moet even naar de kleinste butik gaan in alanya Ali Baba butik dicht bij de ziraat bank leuke en eerlijke mensen werken daar ik heb al 17 jaar daar kleding vandaan erg goede kwaliteit en prijs vriendelijk. A.Westa

28 juni voor 3 weken naar Marmaris.(goh zeg…hoe verrassend haha). Dus we zijn aan t aftellen! Oh ja, Manlief en ik gaan voor het eerst samen, zonder kinders of vrienden of zo. Kinders komen een week later. Dus de 1e week met z’n twee en we verheugen ons erg daarop!
Wie weet vervelen we ons te pletter omdat we nu niemand hebben waar we achteraan moeten rennen, niemand in de gaten houden (dochterlief van 15). Haha…