Zomer 2006??? Plannen???

Hallo Iedereen,

Ik heb toch wel zin om deze zomer op reis te gaan naar een mooi en zonnig land. Hoop nog een klein beetje op mooi weer hier in Nl maar denk dat dat tegen gaat vallen.

Ik heb niet echt concrete plannen dus alle ideen zijn welkom maar ik had het idee om met de auto te gaan en dan 2 weken rondtrekken. Italie lijkt me heel mooi maar Servie of Kroatie of Frankrijk lijkt me ook leuk.
Zou graag een combi doen van een actieve en strand vakantie. Dus wel wat dingen doen/zien maar ook wel lekker luieren met een boek ofzo!

Ik ben zelf een ondernemende jongen man van 25 die graag nieuwe mensen leert kennen en graag wat van de wereld wil zien.

Als iemand het een leuk plan vindt hoor ik het graag en alle ideen zijn welkom!
Tot horens.

Joost smink

hey joost ik zag je op roep en dacht je wil iets van de wereld zien heb je misschien zin om met mij op 21 julie mee te gaan naar india voor 16 dagen rond te reizen.
ik zelf ben een meid van 22 en ga die kant op voor 16 dagen in een groepsreis vorm maar ik ken niemand daar en zou het toch prettig vinden om iemand te hebben om een beetje mee op te trekken nou ik hoor het van je groetjes nathalie

Hoi Nathalie,

Bedankt voor je reactie.
India klinkt ook heel leuk maar ik zit met een bepaald budget en ben bang dat dat met een reis naar India iets overschreden wordt! Lijkt me zeker een heel interresant land om heen te gaan en het staat nog wel op mijn things to do list!

Ik wilde juist kamperen vanwege de vrijheid maar ook vanwege de finaciele kwestie.
Ik denk dat je misschien nog wel andere mensen zal leren tegenkomen die dit wel met je mee kunnen en anders vind je ook snel zat aansluiting met zo’n groep.
Ben vorig jaar met Shoestring en een mij onbekende groep 3 weken naar Egypte geweest en die vakantie was ook top! Iedereen heel relaxed en gezellig.Ik heb nu nog steeds regelmatig contact met sommigen!
Komt best goed.

Groet joost

Dag Joost,
Kijk eens even op de website van www.turkishdelightsingles.com