India zomer 2008

Hoi,

Komende zomer wil ik dan echt naar India gaan. Ik wil er al heel lang graag naar toe. Ik reis liever niet alleen dus vandaar ben ik op zoek naar een leuk reisgenootje.
Ik ben 23 jaar en ik studeer nog. Ik heb al meer gereisd en ik ben verder erg makkelijk. Ik vind het leuk om veel te doen en te zien en ik ben avontuurlijk ingesteld. Verder reis ik low budget en vind ik het leuk om met de lokale bevolking in contact te komen.
Spreek je dit aan reageer!

Groetjes

Hoi Karen,

Reizen is mijn lust en leven, het gevoel van vrijheid als je je rugzak weer op gooit en naar schiphol gaat is geweldig. Op de bestemming zelf vind ik het heerlijk om low budget rond te trekken en andere reizigers tegen te komen. Voor volgend jaar heb ik nog geen grote plannen, alleen dan dat ik graag weer weg wil. Na twee keer interrail door heel europa ben ik begonnen met verre reizen en heb o.a. thailand, malasia, vietnam, zuid afrika, losotho, mexico, USA, canada en australie bezocht. Voor 2008 zit ik eigenlijk een beetje te denken aan zuid amerika, of laos en cambodja. Maar tibet en nepal staan ook heel hoog op mijn verlanglijst.

Ik weet niet waar in India je graag wilt reizen en hoe lang, maar noord india is misschien goed te combineren met nepal en tibet.

Verder ben ik tijdens mijn reizen erg makkelijk en tevreden met weinig luxe, maar vul mijn dag graag van de ochtend tot de avond. Je bent vaak maar een keer in je leven op die plek en dan haal ik er graag alles uit en wil niets missen. Ik hou van cultuur en mooie steden bekijken, maar de natuur is voor mij toch altijd weer het belangrijkste tijdens mijn reis.

Lijkt het je leuk met mij in contact te komen en te kijken of onze intresses een beetje in dezelfde richting liggen dan hoor ik het wel.

groeten pascal

Hoi Pascal,

Ik heb hetzelfde, en als ik net weer terug ben op Schiphol, wil ik zo snel mogelijk weer weg, de vrijheid!!