India juli/aug 2010 - V

Hoi,

Van de zomer ben ik van plan om naar India te gaan. Alleen is ook maar alleen en daarom lijkt het mij leuk om samen met een reisgenootje (v) te gaan!

Ik zou me even kort voorstellen: ik ben Saskia (bijna 24 jaar), woon in Utrecht, zit in mijn laatste jaar van mijn studie Communicatiemanagement en ben gek van reizen! Ik hou ervan om mij helemaal in een land onder te dompelen en veel te zien van het land, de cultuur en natuur. Ik ben 2 keer naar Thailand geweest en 1 keer naar Z-Afrika.

Mijn plan staat nog niet vast, maar het liefste zou ik rond 25juli weggaan en dan 1 maand rondreizen in het noorden van India. Heb jij (ongeveer)dezelfde plannen? Laat het me horen en wie weet kunnen we eens afspreken om elkaar beter te leren kennen!

Groetjes,
Saskia

Hoi Saskia!

Leuk je oproep te zien!
Ik ben Daphne, 18 jaar en zit nu op het vwo. Veel mensen van mijn leeftijd houden ervan om te feesten in Spanje, terwijl ik liever echt de cultuur van een land proef! Ik heb al veel van de wereld gezien, maar wil nu toch echt een keer gaan backpacken!
Toevallig ben ik deze zomer exact hetzelfde van plan als jij! Ik zit vanaf 4 juli in Shri Lanka en ben van plan op 24 juli naar Delhi te vliegen om daar een rondreis van een maand in het noorden te maken. Het lijkt me erg leuk om dit samen met iemand te doen die ook houdt van cultuur en natuur.

Het lijkt me leuk om wat van je horen!
Mijn e-mail adres is: [EMAIL=“daphjee@hotmail.com”]daphjee@hotmail.com

Groetjes Daphne

Hoi Saskia,

Heb je oproep nu gezien… ik heb begrepen dat in Juli het klimaat wat minder is maar dat je dat kan oplossen door naar een andere streek te gaan… heb jij je daar al in verdiept?

Juni of juli kan ik beide vrij nemen van mijn werk en wil het liefst 3 weken…
Je kan me toevoegen op facebook dat heb ik sinds kort… [EMAIL=“lindadyanne@hotmail.com”]lindadyanne@hotmail.com

Groetjes Linda

Hallo!
Ik zit ook te denken om deze zomer naar India te gaan! Ben 24 en heb vorig jaar een half jaar gereisd door o.a. Australie, Indonesie en Thailand. Deze zomer ben ik vanaf 10 juli tot 20 augustus beschikbaar, wil het liefst 4 weken gaan… Zit zelf ook wel een beetje met het weer in mijn maag. Iemand hier al meer duidelijkheid over?
Verder zou ik graag samen reizen, mijn ervaring is dat samen echt gezelliger is!

Groetjes Wendy

Hoi

Ik lees iedereens berichtjes en heb dezelfde plannen, ik wil graag rond begin of midden juli voor ongeveer 4 a 5 weken gaan backpacken in India!

Ik heb gehoord van andere mensen dat als je na Radjastan gaat het goed weer is! Noord westen zon beetje! Wel kan het behoorlijk warm zijn… Maar wil heel graag het land, cultuur, natuur en alles zien van India! Het moet waanzinnig, heftig en anders zijn dan de rest van Azie!

Zelf heb ik alleen gereisd door Azie voor een half jaar en dit was erg goed bevallen!!! Kan niet wachten om weer op pad te gaan, maar met zijn tweeen lijkt me wel erg leuk!

Zou graag meer willen weten over jullie plannen, via een priveberichtje kunnen we emails uitwisselen.

Hoi,

Ik heb inmiddels zelf al een reisgenootje gevonden en de reis naar India gepland! Ga nu ook eind juni vanwege mijn stage!

Maar er zijn nog zat mensen die op zoek zijn! :slight_smile:

Groetjes,
Saskia

Hoi mensen!

Ik wil ook graag 4/5 weken gaan reizen in India deze zomer! Ik zag dat Saskia al een reisgenootje gevonden heeft, maar hoe staat het met de rest van jullie? Ik ben eventueel ook aan het kijken om naar Nepal te gaan, maar dat weet ik nog niet zeker… Als jullie nog steeds op zoek zijn naar een reisgenoot, laat me wat weten!

Groetjes Noel

Hoi allemaal,

Vanaf 14 juli ga ook ik weer naar India.
Mijn naam is Marloes, 24 jaar.
Voor mij is dit nu de derde keer, een geweldig land!
In principe heb ik voor 4 weken een appartement in Pune (Maharashtra).
De afgelopen twee keer ben ik vooral in die omgeving gebleven, Mumbai, Pune etc.

Dit keer ga ik zeker een paar dagen naar New Delhi, het noorden, maar ook Goa. Wie heeft er zin elkaar te treffen voor een paar dagen?

Gr. Marloes