Ik ben op zoek naar een gezellige reisgenoot die graag mee wil naar India deze zomer! Zit eraan te denken om ongeveer 4 weken te gaan, tussen 10 juli en 18 augustus ergens… Mijn plan is om vooral rond te reizen in het noorden, met een perfecte mix van het backpackersleventje. Dus cultuur, natuur, strand en mensen ontmoeten!
Toevallig zou ik ook graag rond die zelfde periode willen rond trekken in Indonesië. Ik heb maar 4 weken vakantie en las dat jij ook zoiets wilde. ik ben 24 jaar, maar heb nog nooit zo’n reis gedaan, wilde het al zo lang maar er is niemand anders die ik ervoor kon vinden. Misschien kunnen we contact houden met elkaar en het er is over kunnen hebben.
Mijn plannen komen overeen met die van jou.
I.v.m. mijn afstuderen, kan ik vanaf 11 juli weg.
Zelf had ik in gedachte om in een maand / 3 weken de highlights van India te bekijken, Delhi + (gouden driehoek), varanasi, calcutta, chennai, Mumbai + Goa. Maar ik wil ook graag een dag of 6 naar Sri Lanka.
Ik boek een open-ticket dus ik ben niet gebonden aan de 11e.
Ben een student (21), die al een paar mooie reizen heeft gemaakt, ook alleen. Mèt iemand is toch net wat gezelliger/prettiger, dus als het je iets lijkt, stuur me even een berichtje.