Reisbuddy India juli/aug 2011

Hoi!

Mijn naam is Welmoed, 22 jarige studente uit Groningen en ik ga van 5 juli tot en 5 september naar India. De bedoeling was om samen met mijn vriend te gaan rondreizen, maar helaas gaat dit niet door… Mijn ticket heb ik al, en ik wil het toch graag doorzetten! Zijn er meer mensen die rond die tijd naar India gaan? Ik weet nog niet precies wat ik wil doen, ik dacht ook aan vrijwilligerswerk oid… iemand leuke ideeen, of zin om mee te gaan?

Groetjes!

Hoi Welmoed!
Ik zie zojuist je bericht en vroeg me af of je al leuke reacties/tips hebt ontvangen? Ik ga zelf van 28 juni t/m 26 september op reis naa rAzie. Een aantal punten liggen al vast, maar ook India staat op mijn lijstje. Weet alleen ook nog niet goed hoe of wat. Ik denk er aan om van 21 juli t’m 9 augustus naar India te gaan.

Groetjes Sarah
(22 jaar, uit nijmegen)

Hey! Nee, je bent de eerste! Ga je alleen reizen of met meerdere mensen? Vind India wel eng hoor alleen… heb gereisd door Australie, Thailand en Europa, maar India schijnt toch wel even heftiger te zijn, vooral als blondie;) Waar ga je nog meer heen in Azie?

Uit Groningen, daar ben ik zojuist gestopt met studeren om op reis te kunnen! ik vertek 10 juni naar Bangkok blijf een tijdje in thailand en de laatste maand spendeer ik op Java en Bali, ik reis ook alleen maar het is altijd gezellig een reismaatje te hebben, dus laat me maar weten wat je plannen zijn en wie weet doen we dan een biertje in het exotische azie! :zon02:

Hallo!!

Ik denk er zelf aan om van begin juli tot begin augustus naar India te gaan… heb nog niet geboekt omdat ik nog nooit alleen gereisd heb en hier dus nog over twijfel… lijkt me gewoon leuker om samen te gaan.
Ik ben 28 en van plan om mijn baan op te zeggen om even er tussenuit te gaan. Je zegt dat je van plan bent om vrijwilligerswerk te gaan doen? lijkt mij ook wel wat; heb je al iets vastgelegd?

Groetjes, Anna

Hi,

Hebben jullie al iets concretere plannen gemaakt? Ik had in mijn hoofd om in oktober naar Azie of India te gaan maar misschien kan juli/augustus ook wel.

Ik wilde eerst een ‘single’ reis zegmaar boeken dat je met een groep gaat :wink: maar dit lijkt me ook wel erg leuk!

India bezoeken. Goed plan maar hebben jullie wel naar het weer gekeken. In de maanden hierboven genoemd is het op veel plaatsen nat en warm (en vochtig).

India bezoeken. Goed plan maar hebben jullie wel naar het weer gekeken. In de maanden hierboven genoemd is het op veel plaatsen nat en warm (en vochtig).
Zie: Klimaat, weer en moesson - India | Indiaweb

Hoi!!

Naja India heeft een heel gevarieerd klimaat omdat het zo’n groot land is…

Ik heb trouwens nog geen concrete plannen gemaakt!
In mijn geval is het nog steeds een beetje onzeker omdat ik eigenlijk eerst een nieuwe baan wil zoeken en dan tussen mijn huidige baan en mijn nieuwe baan ca. 4 wkn vrij wil… in die periode wil ik dan gaan… maar juli wordt krap… zit eerder aan augustus of september te denken.

India staat hoog op mijn lijst maar sta ook open voor andere landen in Azië…

Gr. Anna

Hoi,
Ik heb net een ticket geboekt naar Mumbai en zal daar 16augustus aankomen.
(Vanaf 24 Juni in Thailand! )

Als er nog iemand daar is rond die tijd… Stuur maar een berichtje ! Ben 22 jaar.

:dag:

Ik vertrek 19 augustus uit Mumbai terug naar Brussel, daarna Nederland waar ik woon. Tip: het is monsoon daar als je aankomt, zorg dat je spullen goed ingepakt zijn en zorg voor een parapluie! Als je echt hartje Mumbai wil zien kom een dagje met me mee op pad, ik logeer altijd in een niet toeristische wijk, Mahim heet het gebied, dicht bij de zee.

Ik doe even makkelijk :wink: (ga in juli naar India, ticket al geboekt-vertrek eind juni) : http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=730741#post730741

Hallo!!

Ik ben ook een student uit groningen van 22 jaar! En ga van 21 juli tm 25 augustus naar India! (wil miss nog wel naar de andaman eilanden of thailand om te duiken!)
Ik vlieg op Delhi! Leuk om te lezen hier dat er meer mensen rond deze periode gaan:D

En de moesson… tja dat weten we denk ik wel… punt is alleen dat je het niet altijd voor het zeggen hebt welke maanden je kunt gaan;) Sowieso sla ik Mumbai wel over!