India juli/augustus

Hoi,

Ik ben op zoek naar een relaxt persoon m/v om in juli/augustus naar India te gaan. Mijn reisgenoot kan helaas niet meer in deze periode, daarom zoek ik een hele leuke vervanger! In India blijf ik 3 weken. O’ja ik ben 28 jaar en vrouw.

Doeii!

Hoi,

Ik wil zelf ook van de zomer 3 weken naar india het liefst augustus/ september. Welke plaatsen wil je bezoeken?wat zijn je wensen?

Ik ben een vrouw 27 jaar, andere landen die ik heb bezocht waren thailand en jordanie.

groetjes Vera

Hoi Vera,

Ik heb nog geen vast plan, maar wil in elk geval naar Noord-India. Ik fotografeer en wil ook deze daarvoor reis gebruiken. Ik wil graag naar de Taj Mahal, Rajastan, Rishikesh en verder staat het nog open. Ik kan helaas niet van deze data afwijken. Wat zijn jouw plannen/wensen?

Groetjes Mira

Hey Hallo,

Ik wilde eigenlijk naar Thailand deze zomer maar een vriendin wil graag mee maar dan begin volgend jaar… Toen dacht ik aan India om deze zomer te doen…

Ben 25 jaar werk bij Douwe Egberts als Rayonmanager. En wil ook graag 3 weken gaan omdat ik helaas ook niet langer achter elkaar vrij kan nemen.

Zelf heb ik 2 jaar in Singapore gewoond en azie trekt mij enorm… eet dan ook regelmatig bij de Tandoori en zou dit graag eens echt in India willen eten! De rijke cultuur ontdekken en zoveel mogelijk zien!

Laat me maar weten of je intresse hebt, dan kunnen we wellicht een keer afspreken om te kijken of het klikt!

Groetjes Linda