Ik ben op zoek naar een reismaatje om lekker een paar maandjes in India rond te trekken.
Ik ben op dit moment al 6 maanden onderweg in Azie en ben nu in Indonesie, over 2 maanden ben ik van plan om naar india te vliegen. Op het moment ben ik alweer een paar maanden in mijn eentje aan het reizen, dat bevalt me goed. Maar ondertussen lijkt t me ook weer heerlijk om gewoon samen te reizen. En dat maakt India ook een stuk veiliger, dus dat is dan ook mooi meegenomen.
Ik heb voor mijn eerste 2,5 maand van mijn Aziereis ook een reisenootje op internet ontmoet en dat is heel erg goed bevallen.
Ik heb verder nog helemaal geen plannen waar ik heen wil in India, dus sta nog voor alles open.
Heb jij ook plannen om daar rond die tijd te zijn, laat t even horen.
Ik ben vanaf 1 okt in India. Ik ga eerst 3 weken in het noorden rondreizen en dan vlieg ik eind okt naar bombay. Vanaf dat moment ben ik ook alleen en ik wil graag naar Goa gaan en verder naar het zuiden. 1 dec vlieg ik weer terug naar nederland. ik heb dus ongever 5 weken die ik in het zuiden van india wil doorbrengen. Zijn er nog meer mensen rond die periode in Bombay/Goa/zuid india??
Ik vlieg 1 oktober naar Mumbai. Mijn plannen zijn nogal vaag, maar het komt een beetje op dit neer: De eerste paar dagen/ week blijf ik in Pune en dan trek ik naar het noorden . Degene waarmee ik (waarschijnlijk) ga, haakt eind oktober af en dan ben ik dus alleen. Ik heb gehoord dat alleen reizen kan in India als vrouw, maar dat het nogal vermoeiend is, vandaar dat ik graag met iemand samen reis. Na het noorden wil ik ook het zuiden zien, vooral Kerala. Dat zal dus begin november worden.