Reisgenootje India gezocht!

Hallootjes!

1 maart 2009 vertrek ik richting Delhi - India om een jaar te gaan backpacken

!
Ik blijf 5 maanden in India en ben van plan om in die periode ook naar Nepal en Tibet te reizen.
Ter plaatse bekijk ik wat de mogelijkheden zijn omdat ik niet alles vast wil leggen.
India lijkt me geweldig en heb erg veel zin in de reis: de heftigheid, mooie mensen, de cultuur trekken mij echt aan.
Na India (en Nepal/Tibet) ga ik 3 weken naar Mongolie, 5 dagen Hongkong, 1 maand Japan, 4 maanden Australie en op de terugvlucht maak ik nog een stop van een week in New York voordat ik weer in NL aankom.
Ik zoek een reismaatje om mijn reis op te starten, samen in India te gaan rondreizen omdat ik het toch wel een beetje spannend vind om alleen te gaan.
Ik ben een leuke, spontane meid vind ik zelf

van 25 jaar. In voor alles, lekker gek, actief en zoek een maatje die dat ook heeft en waarmee ik een leuke tijd kan hebben

!

Judith

Hoi Judith,

In februari/maart ga ik meestal voor een maand naar India, Ik zou het leuk vinden om je reis op te starten, daar ik al enige ervaring heb met India. India is een uitstekend land om alleen te reizen. Je komt heel veel leuke mensen tegen.

Ik hoor het wel,
Ruud