Reisgenoot gezocht India/Nepal sept/okt/nov/dec 2009

Hi!

Deze zomer vetrek ik naar Azie om te backpacken. In september ga ik richting India en ga daar beginnen met een maand vrijwilligerswerk in Himachal Pradesh (Noord-India)

Na deze maand wil ik verder trekken door Nepal en India. Dit wordt mijn eerste grote reis en veel mensen hebben mij aangeraden om deze bijzondere reis beter met 2 of meer mensen te doen. Qua veiligheid en gezelligheid natuurlijk.

Ga jij ook in deze periode die kant op? Laat dan even een berichtje achter :smiley:

hey :slight_smile: Ik vlieg de 14e van Oktober naar India, Delhi. Ik ga twee weken met een vriendin, en de laatste week alleen, dus dan reis ik liever ook nog met een reisgenootje. Dus misschien kunnen we elkaar dan treffen in India.
Ik ben zelf 21, en de vriendin met wie ik ga ook. We willen in Noord-India blijven, en we starten dus vanuit Delhi.

Hoi Laura,

Wat cool! Ik ga precies die periode die kant op :D.

Mijn plan; begin oktober/eind september twee weken vrijwilligerswerk doen, of in himachal pradesh (dharamsala) of in de kathmandu vallei. Daarna door nepal en noord india reizen. Mijn idee is wel om een trek te gaan lopen in nepal, zat te denken aan de annapurna trek. Tweede week van janurai wou ik terug gaan.

Match? Tenminste voor een gedeelte van de reis? Ik ben 20, word in oktober 21.

Hoi,

Ik ben van 22 september t/m 17 oktober in India aan het backpacken. Ik ben vrouw, 23 jaar, en ik reis ook alleen!

Groetjes

@ Laura- Melissa:
Wanneer ga je ongeveer richting Nepal? Momenteel doe ik stage/vrijwilligerswerk in India (punjab) maar ik zou graag tussendoor naar Nepal willen. Omdat het niet aan te raden is alleen te gaan zoek ik een reisgenoot. Het liefst zou ik in de laatste week van november gaan.

Ik ben van 7 tot 16 november in Noord India. Wie van jullie gaat rond deze dagen ook die kant op?

Groeten Marije

[EMAIL=“elbuenamor@hotmail.com”]elbuenamor@hotmail.com