Ik ben Nardy, een enthousiaste levensgenietster van 32 jaar. Per 1 september heb ik mijn vaste baan bij Saxion Hogescholen in Deventer opgezegd om lekker op reis te gaan (5-6 maanden) om meer van de wereld te kunnen zien (eerder in Zuid-afrika en Thailand geweest). Het avontuur, andere culturen beleven, vrijheid ervaren, iets nuttigs doen in de vorm van vrijwilligerswerk, me laten verwonderen door de immense natuur en bijzondere ontmoetingen… daar verheug ik me op!
Ik heb het plan om eind september te vertrekken en dan naar India, Nepal, Bali en rond kerst naar Australie af te reizen.
Omdat ik het in mijn eentje best spannend vind, vind ik het leuk om contacten te leggen met mensen die ook plannen hebben die kant op gaan. Om te kletsen over de voorbereidingen, ervaringen uit te wisselen en elkaar dan misschien ergens te treffen ter wereld.
ook ik ga naar India! Op 1 september vlieg ik naar Mumbai en reis vervolgens verder door het land voor een periode van ongeveer 4 maanden. Mocht je interesse hebben om mee te gaan of om gewoon over de reis te praten, mail me dan naar [EMAIL=“stephanie_noord@hotmail.com”]stephanie_noord@hotmail.com
Vanaf september ga ik voor 4,5 maand richting Azie en wil o.a. graag naar India/Nepal. Maar wil ook graag naar Cambodja, Laos, Tibet, als het kan Indonesie… 't Liefst zou ik ook ergens vrijwilligerswerk willen doen. (Wordt dus keuzes maken… ). 'k Zou het gezellig vinden (ook al is dat bijv. voor een maand o.i.d.) een reisgenootje te hebben. 't Liefst plan ik van te voren niet alles tot in detail.
ben je van plan om in India te beginnen? En heb je al een ticket geboekt? Ik zelf vlieg precies op 1 september naar Mumbai! Het lijkt me toch wel heel erg leuk om (iniedergeval in het begin) samen met iemand te reizen. Ik zou je aan een goedkoop tickt kunnen helpen, ook op 1 september. Mijn plan is om vanaf Mumbai via Rajasthan richting Delhi, Agra en Varanasi te reizen om vervolgens te belanden in Nepal. Ik zelf ga daarna door naar het zuiden van India, maar jij zou heel goed vanaf hier verder kunnen reizen naar Tibet of het vliegtuig kunnen pakken naar Laos/Cambodja. Ik hoor graag van je!