Februari 2011 tot ? naar India

Hallo iedereen,
Ik ben op zoek naar een reisgenoot die net als ik naar India wil.
Ik ben 19 jaar en zoek ook iemand die een beetje in die leeftijdscategorie zit, maar eigelijk maakt het niet heel veel uit.

Mijn idee is om vooral veel rond te reizen. Veel bezienswaardigheden bezoeken, maar ook lekker relaxen op een strand of iets dergelijks.

Dus meer weten, laat wat van je horen.

Groetjes Jildou

Heeeej Jil!

Ben een 20jarig meisje! En zou van plan zijn om begin Januari richting India te vertrekken, eerst een tijdje plaatselijk blijven, cultuur leren kennen, vrijwilligerswerk doen, en dan een stapje in de wereld zetten, en rondtrekken. Maar idd, dit is echter niet zo prettig, en zeker en vast niet gewelig veilig alleen. Wanneer dacht je juist te vertrekken??

Grtjs Daphné :slight_smile:

Ah ok ik zie net dat je februarie dacht te vertrekken… Laat me iets weten moest je eventueel geinteresseerd zijn, dan kunnen we es een babbeltje maken!!

gegroet! :slight_smile:

Hee Daphe!
Wat super van je reactie.
Heb jij al plannen voor vrijwilligerswerk?
Ik heb namelijk een interessante site gevonden, 3 maanden vrijwilligerswerk in Nepal voor 900 euro. En aangezien Nepal grenst aan India, sprak het me erg aan.
http://www.cross-borders.info/index.php

Kan ik je ook op een andere manier bereiken, email oid?

Groetjesssss!

Hey hey!

Wat je me daar toon van Nepal, is zeker interessant (alle vrijwilligerswerkjes zijn dat trouwens :)) pom pom… eum… maar weet niet of dat echt mogelijk is vermits ik in België woon etc. Heb wat connecties met ieamand dat zeer actief bezig is geweest in India. Zij ging voor me rondhoren of ze iets voor me kon vinden. Dacht eerst met zo’n organisatie, maar das vreselijk duur enz. Dus zoeken we maar een binnenwegje :slight_smile: ik zal je alvast mijn emailadres effe geven; daphnevermeulenengels@hotmail.com ziezo dat is dan ook toch al gebeurd. En kunnen we wat verder praten over plannen enz eventueel :slight_smile: mss eerst allebei wat werkjes gaan doen, en mss dan even samen verdertrekken ofzo!? ik stel maar voor. Maar haast en spoed is zelden goed! der is dus nog wel wat tijd enzoo! groetjeeeeeeees! daph