Hallo reismaatjes,
Ik vertrek volgendeweek voor 4 maanden naar Nepal en ga daar vrijwilligerswerk doen. Ik wil heel misschien voor een maandje naar India toe, dit is een land waar ik al heel lang naar toe wil maar alleen vind ik dit geen optie.
Zijn er mensen die toevallig ook in Nepal zitten en India willen verkennen in een korte periode.
Reageer gerust op mijn bericht!
Namaste!
Namaste!
Waar doe je op dit moment vrijwilligerswerk? Vorig jaar heb ik ook vrijwilligerswerk gedaan in een weeshuis in de Kathmanduvallei.
In April ga ik weer terug naar Nepal, mede om de kinderen bij het weeshuis gedag te zeggen en waar nodig mijn steentje bij te dragen.
Misschien kunnen we eens wat afspreken?
ik zit vd eerste week van juli voor 6 weken in india. zou ook liever met iemand samen reizen. laat gerust iets weten!
Ik kom 8 juli 2013 in Kathmandu aan en ga dan naar Pokara de bergen in, want mijn neef die ook daar is geweest heeft mij al aangekondigd bij vrienden om gitaar te gaan spelen in een van de bars. Ik weet nog niet hoe lang ik blijf, in ieder geval 6 weken. Dus 17 augustus vertrek ik weer naar Amsterdam ! Misschien dat ik ook voor 2 weken naar India ga. Wie is er tegen die tijd ook in de buurt ? Zou wel leuk zijn >>>
namaste,
Ik ben nu in Nepal, maar ga niet meer naar India.
Veel plezier!
Gr.
Hallo Cultureworld…,
Ik ga met een groep naar Noord India, Little Tibet om precies te zijn. Op het programma staan o.a. de ‘teachings’ van de Dalai Lama. Wil je meer weten kijk op www.ipatheater.nl of mail naar management@ipatheater.nl Ik hoor graag van je. Groetjes, felicitas