Gezocht! Reisgenoot (m/v) India-Nepal

Dag allemaal,

In de periode mei/juni/juli/augustus 2009 wil ik (v.,29) eindelijk dan de reis gaan maken waar ik al zo lang van droom.
Mijn plan is 6 wkn. weg te gaan en Noord-India (en Nepal) aan te doen. Vervolgens (als het niet te krap wordt qua tijd) wil ik als afsluiter doorvliegen naar Colombo, Sri Lanka.
Mijn enige probleem momenteel is een reisgenoot!! Aangezien dit mijn eerste verre reis wordt, lijkt het mij niet verstandig dit meteen alleen te gaan doen. Ik ben al van het idee afgestapt de hele reis samen te doen, maar bij een goede voorbereiding en de opstart van de reis kan ik wel wat hulp gebruiken. Dus bij deze mijn oproep aan iedereen die soortgelijke plannen heeft! Ik sta in ieder geval in de startblokken en boek mijn ticket(s) liever vandaag dan morgen[FONT=Wingdings]J[/FONT]

Groetjes, Cerin

Hoi Cerine,

Ik heb net toevallig ook een bericht geplaatst. Ik ga begin juli naar India voor drie weken. Wil elk geval naar noord India, heb nog geen vast plan. Ben zelf 28 jaar. Misschien een idee om hierover te mailen?

Groetjes Mira

Sorry ik krijg dit bericht niet weg… Ik zie nu namelijk dat dit een bericht is van vorig jaar! Hoop dat je het leuk hebt gehad!