Reisgenoot India juni 2009 gezocht!

Hoi!

Ik vertrek rond 10 juni voor 2,5 maand naar India. Ik vlieg naar New Delhi. Wat mijn plannen zijn weet ik nog niet precies, maar ik was benieuwd of er meer mensen rond die datum in New Delhi zijn en het leuk vinden om wat samen te reizen. Lijkt mij in ieder geval wel gezellig!

Ik hoor het graag!

Groetjes Anne-Marie

Hey!

Ik ga 12 Juni naar New Delhi; kan niet wachten. Als je dan nog in new Delhi bent kunnen we misschien wat afspreken. Waar wil je heen reizen? ben je al vaker in India geweest?

Ikzelf ben van plan wat rond te reizen in India en ook nog even Nepal te bezoeken. Ik heb daar enkele jaren geleden ontwikkelingswerk gedaan dus ben benieuwd hoe het daar nu gaat. Twee jaar geleden ben ik in India geweest en ik zie er erg naar uit weer te gaan.
groetjes,
Jeff

Hey jeff!

Lijkt me leuk om af te spreken als we in Delhi zijn…Leuk dat je al eerder bent geweest, kun je mij er mooi wat over vertellen :smile: Ik ga dit weekend mijn ticket boeken, dus dan weet ik precies wanneer ik er ben. Nog tips voor vliegtickets?
Ik zou ook graag nog naar nepal willen, maar ik weet eigenlijk nog helemaal niet wat mijn plannen zijn, daar ga ik me de komende week even in verdiepen!
We houden contact!

Groetjes Anne-Marie

Vliegen vanaf Brussel scheelt je al snel 150 tot 200 euro…

groetjes

Arupam

Hoi Allemaal,

Ook ik ga naar India. Ik ben van plan om eind juli te gaan, met een
groepsreis. Dit is de eerste keer dat ik naar India ga. Ik ga naar het noorden (jaipur, udaipur etc), echter heb ik nog niet geboekt. Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met iemand die ook deze periode gaat.

Groetjes,

Annelou :chin: namaste

hi,
ik ben ook van plan in juli voor een maand naar india te gaan… ticket heb ik nog niet geboekt.
het lijkt mij ook leuk om mensen daar te ontmoeten en een stukje mee te reizen!
ik moet nog heel wat uitzoeken, dus tips zijn welkom!

groet,

Heey allemaal,
Ik heb 4 maanden stage gelopen in Trichy (Zuid-India) en deze week zou ik gaan rondreizen door India. Helaas is mijn reisgenootje door omstandigheden naar huis moeten gaan dus nu ben ik op zoek naar nieuwe reisgenootjes! Ik ben 21 jaar en heb al vanalles van India gezien (bv Bangalore, Chennai). Ik wil graag beginnen met mijn reis in het Zuiden (Varkala, Backwaters, Hampi, Goa, Mumbai) en dan door naar Delhi (Agra natuurlijk ook :wink: ).
Is een van jullie nog op zoek naar een reisgenootje?
Groetjes Nicky