Reisgenoot gezicht India okt '12-jan'13

Hallo allemaal,

Ik ben een jongen van 26 jaar die voor 3 maanden gaat reizen in India. Ik wil gaan starten in Delhi waarnaar ik eerst het westen wil gaan zien en dan door het midden naar het oosten wil gaan (naar Calcutta). Op het laatst wil ik het zuiden zien en via Goa weer terug naar Delhi. Deze plannen kunnen natuurlijk altijd gewijzigd worden. Heeft iemand misschien dezelfde plannen en wil hierbij een gedeelte met mij meereizen? Elkaar ontmoeten in India kan natuurlijk ook!

Groeten Maarten

Hoi Maarten!

Ik vlieg 9 oktober naar Delhi, vanuit daar reis ik naar Agra en Nepal.
Vanaf wanneer ben jij in Delhi?

Mooie naam trouwens!

Gr Maarten

Hoi Maarten, ik ben van plan eind december naar Chennai te vliegen en daar vandaan richting Delhi te trekken tot ca 20 januari. Wellicht dat we een stukje samen op kunnen trekken.

Heyla, ik ben nu in india tot en met 26 januari, ben ongeveer 18 dec in varanassi, wat zijn jullie plannen? Grtz kim kimdebie@hotmail.com

Ik zit in kuala lumpur, dus je moet het zonder mij doen :wink:

Ik ben nu in Nepal en vanaf morgen in India. Mijn plan is om wat tijd in Rishikesh door te brengen (yoga) en dan heb ik nog voldoende tijd om meer van het land te bekijken. Drie maanden in totaal. Ik ben 32, maar wordt meestal jonger ingeschat :wink: