wie gaat er in jan of feb of mrt 2010 naar india? ik zou graag 3,5 wk gaan, liefst rajasthan, stukje nepal en indien er nog tijd is een paar dagen GOA. mocht rajasthan niet bevallen dan kan ik al veel sneller het zuiden van india aandoen…ik heb redelijk wat gereisd alleen zou het de eerste keer backpacken zijn. omdat india volgens anderen heel overweldigend blijkt te zijn denk ik dat het wel prettig is om in ieder geval de eerste dagen met iemand samen te zijn (geen verplichtingen). klikt het dan kunnen we samen verder reizen en anders gaat ieder zijn eigen weg. ik en trouwens een vrouw van 29 jr. tips zijn ook van harte welkom.
Hoi, ik wil omstreeks 22 februari vertrekken naar India, ik wil richting Himalaya, maar het lijkt me heel fijn om samen te starten met een reisgenootje. Landen op Delhi. Ik ben nog niet eerder in India geweest, maar wel in Thailand, Maleisië. Ik ga met rugzak en zoek met name in Delhi iets meer dan echt budget. Zeker geen luxe hotels.
Mijn plan is Delhi, Rishikesh, Haridwar, Varanassi… en het strand GOA lijkt me heerlijk maar weet niet of ik er aan toe kom. De tegenstrijdigheden in India trekken me erg, maar vind het ook spannend.
Ik ben 34 (dan), vrouw, humor, geintresseerd, open, hou van genieten, ontspannen, hou niet van alles maar bezichtigen, maar wel van beleven.
Wie weet…
monique7@tiscali.nl
Groetjes Monique
Hallo,
Ik vlieg 8 februari naar Delhi om vervolgens bijna 3 maanden door Noord India te reizen. Ik ben dan net afgestudeerd en het is voor mij de eerste keer dat ik zo’n lange reis maak; ook de eerste keer in m’n eentje! Ik wil graag een aantal steden bezoeken zoals Delhi, Pushkar, Jaipur, Agra, Varanasi en Kolkata, maar niets staat vast. Daarnaast ben ik ook van plan om een tijdje in een ashram te gaan zitten in de Himalaya en bij Pushkar in de buurt.
Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Roy, ik ben 24 jaar en studeer in januari af van mijn studie bedrijfseconomie! Ik snak ernaar om naar India te gaan om de cultuur te leren kennen en innerlijke rust beter te ervaren.
Ik hoef niet per se continue met iemand te reizen, alleen is ook relaxed, maar gezelschap is af en toe meer dan welkom. Mailen kan naar [EMAIL=“stan_iwa@hotmail.com”]stan_iwa@hotmail.com
Groetjes,
Roy