Reisgenoot gezocht (Noord)India mei 2010

Hallo!

Ik heb al verschillende oproepen gedaan; hier ook maar een poging :smile:
Rond 8 à 10 mei (staat nog niet vast) vlieg ik vanuit Sri Lanka naar Delhi, om 3 weken in Noord India wat rond te trekken. Voor deze 3 weken zoek ik een leuke en gezellige reisgenoot! Ik ga vertrek in februari eerst voor 3 maanden naar Sri Lanka om daar vrijwilligerswerk te gaan doen, en ga dan de laatste 3 weken naar India omdat ik het niet kan laten nu ik toch in de buurt ben! 27 mei vlieg ik terug van Delhi naar Amsterdam, dit ticket is al geboekt.

Ik heb nog geen concrete plannen, maar het lijkt me erg mooi om door de provincie Rajasthan te trekken. Als er iemand is die toevallig in India is of iemand die het leuk vindt om met mij mee te gaan, let me know!
Ik ben een gezellige, spontane (vind ik zelf) meid van 19 jaar, tegen die tijd 20.

liefs Mieke

Hallo Mieke,

Ik heb net mijn reis geboekt naar Noord-India van 8 februari t/m 3 mei. Ik ben nu een beetje op deze forums rond aan het kijken en zie dat je naar India komt als ik al weg ben.
Ik vind het in ieder geval mooi dat je eerst vrijwilligerswerk gaat doen. Ik wens je heel veel succes en plezier voor de mooie reis die je gaat maken.

Groetjes Roy

Hoi mieke,

Ik vertrek 25 april naar new delhi. verblijf een maand in noord india was van plan om naar rischkesh te gaan bij himalaya gebergte ik ga 26 mei weer terug naar amsterdam vanuit delhi. Mischien leuk om wat af te spreken.
Het is voor mij de eerste keer dat ik in india ben mijn zusjes zijn al vaker geweest.
Ik hoor het wel. Heb jij skype?

groetjes eva
Ben een vrouw van 30 jaar woon in den haag

Ha! Ik ben ook in India in die tijd, waarschijnlijk de eerste twee weken van mei in het Noorden en dan reis ik af naar wat meer het zuiden. Ik heb nog geen hele concrete plannen, dus ben benieuwd wat jouw/jullie plan is. Misschien gezellig als ik aanhaak! Hoor het graag :slight_smile:
Groetjes, Annette

Hoi Annette,

Dit is ongeveer mijn plan, in grote lijnen:

Delhi-Jaisalmer-Jodhpur-Udaipur-Jaipur-Agra-Varanassi-Delhi

En dat dan van 7 t/m 27 mei. Ik zou wel ook wat kleinere plaatsen onderweg willen bezichtigen, maar dat zie ik daar wel. Dit is ongeveer de route waar ik me aan wil houden als het lukt. :wink:
Als jouw plannen ook een beetje zo zijn, hoor ik het graag! Het zou leuk zijn om andere Nederlanders onderweg te ontmoeten.

Groetjes Mieke

Ha leuk! Ik ga eens even bedenken hoe ik het eruit wil laten zien, ben ook nog aan het kijken of ik in een ashram ga of niet…
Ik laat van me horen! Zou inderdaad leuk zijn om een stukje met anderen op te reizen.
Groetjes, Annette

Beste reiziger!

Gaan jullie binnekort naar INDIA, RAjasthan?

Kan je dan eens op bezoek gaan naar BIKANER, Hotel Harasar Haveli? (een leuk hotel!)
We zijn onze foto’s daar vergeten op het hotel. Ze hebben onze memorystick opgestuurd naar België, maar we hebben deze nog niet ontvangen.
De foto’s staan gelukkig op de computer! Dus wie passeert er? Dan kunnen jullie deze foto’s op cd-rom/memorystick laten kopiëren.

DIt zou voor ons een ideale oplossing zijn!

Het gaat om 2000 foto’s!
We willen er alles aan doen om onze foto’s terug te krijgen!

THANX!!!

[EMAIL=“valentiengoethals@hotmail.com”]valentiengoethals@hotmail.com

hey ik zit nu in McLeod Ganj, mocht er toevallig iemand ook in deze plaats zitten zou het altijd leuk zijn iets af te spreken. Gr