Reisgenoot naar India

Hallo!

ik ben dringend op zoek naar een reisgenote om mee naar India te gaan, ik had een reisgenote gevonden maar zij heeft helaas afgezegd waardoor ik nu nog snel op zoek ben naar iemand anders die ook gelijksoortige plannen heeft.
Ik wil sowieso naar Rajasthan toe en evt ook naar Nepal, en Kerala en Goa zou ik ook graag willen zien mocht de tijd dat toelaten.
mijn plan is 2 a 3 maanden te gaan maar dat kan nog veranderen, ligt een beetje aan hoe ik het vind als ik daar ben.
Het zal mijn eerste keer backpacken zijn en aangezien india nogal overweldigend schijnt te zijn wil ik het toch erg graag met iemand samen doen, maar voornamelijk omdat het me gewoon veel gezelliger lijkt!
ik ben niet iemand om een strak schema te maken maar meer alles op mn pad te laten komen, dus als iemand soortgelijke plannen heeft hoor ik het graag!

Groetjes Melanie

Hoi Melanie,

Ik ga in februari voor 3 maanden naar India. Mijn ‘plan’ is rondreizen door noord India en een periode doorbrengen in een ashram. Ik wil ook graag steden in Rajasthan bezoeken zoals Jaipur, Pushkar en Jaisalmar. Misschien kunnen we een tijdje samen reizen.

Mijn naam is Roy Simons en ik ben 24 jaar. In januari studeer ik af als bedrijfseconoom. Ik heb nog geen zin om te gaan werken maar wil India heel graag zien en ervaren. Als je interesse hebt stuur me dan een mail naar [EMAIL=“stan_iwa@hotmail.com”]stan_iwa@hotmail.com

Groetjes,

Roy

ohja dan is het handig te vermelden wanneer ik wil gaan, vanaf eind januari/begin februari!

Dag Melanie,
Mijn naam is ook Melanie :slight_smile: Ik woon nabij Gent en ben 23.
Vanaf januari ben ik normaal gezien werkloos en ik had ook een reis in gedachten. Vorig jaar ben ik een maand in Nepal geweest met m’n school om er stage te doen en ik zou héél graag teruggaan, want ik heb er m’n hart verloren. In combinatie met India lijkt me dat ideaal! Ik heb dus al een paar adresjes hier en daar in Nepal, en een collega van mij heeft 3 jaar in India gewoond en weet me ook wel wat adresjes te geven. Ik weet niet of je daarna nog reisplannen hebt maar ik zou het wel nog zien zitten om enkele indonesische eilanden erbij te nemen (zoals Bali, Lombok,…). De vluchten schijnen redelijk goedkoop te zijn en het is er buitengewoon paradijselijk, zegt men…:zon02:
Het enige probleem is dat ik nu dus al gesolliciteerd heb voor werk dat me echt interesseert. Er zijn echter nog andere sollicitanten dus ik weet niet wat mijn kansen zijn… Maar als jij het ziet zitten, hou ik het ook in gedachten!

Groetjes,
Melanie

eeeeey melanie
ik ben ook opzoek naar een reismaatje in india. India lijkt me een heel leuk en bizar land. dat wil ook ook met iemand delen daarom en vind ik het natuurlijk veel gezelliger met iemand erbij.
Ik wil net als jou door noord india gaan reizen. voor de rest wil ik dat in mei en juni gaan doen maar dat kan ik nog altijd aanpassen. mijn e-mail is [EMAIL=“pauldezeeuw123@hotmail.com”]pauldezeeuw123@hotmail.com
Ik hoop dat ik nog op tijd was.
groetjes, Paul

Hey ,

Ik ben ook in jan. werkloos en had ong. hetzelfde in gedachten!
In ieder geval op reis! india heeft mijn voorkeur maar indonesie, japan, australie etc. lijkt me ook te gek!
Ben zelf een jongen van 30 en wil nog ff wachten met solliciteren…
1st op reis!
Vooral de feesies in goa lijken me ontzetend fat, en daarbij de rest van het land bekijken.
Voor ong 2 a 3 mnd.

groeten Michiel

Hallo Mel,

Ik heb dit ook gehad, dan heb je iemand gevonden en plots daar sta je terug, alleen!

Nu heb ik wel iemand gevonden, maar je weet nooit hé, een ezel stoot zich geen 2de x :).

Zelf zal ik in Januari naar India gaan eerst richting Zuid dan richting het Noorden: Rajasthan,Agra,Dheli…de must see locations…tenslotte doe ik Mumbai ook.

Eventuele interesse, dan hoor ik je graag,

[EMAIL=“beurs.beurs@gmail.com”]beurs.beurs@gmail.com

Manoj Belgium 25 jaar

Nog meer mensen richting india?:wereld:

Hallo!

Ik heb geen voorkeur qua land ofzo, maar wil gewoon wat van de wereld zien! En ook niet alleen! Heb jij al plannen gemaakt?

Ik zal me even voorstellen;
Susan van Schijndel, 20 jaar, kom uit Heeswijk-Dinther.
Ik ben momenteel nog aan het werk. Maar ben vanaf half Februari vrij.
(2 á 3 maanden)

Groetjes Susan
susan_van_schijndel@hotmail.com

Hallo,

Ik vertrek 20 januari richting Bangalore. Daarna wil ik graag richting het zuiden. Ik wil rond halverwege februari eindigen in Chennai. Zijn er mensen die deze route ook in gedachten hadden ??

Zal me even snel voorstellen, Fleur, 25 jaar, dit wordt mijn 5e verre reis (alle reizen in Azië). Ben eventmanager bij gemeente Rotterdam. Op reisgebied: natuur, cultuur, low budget.

Reacties: fleurdekoning@hotmail.com