Nou, toevallig heb ik ook wel plannen liggen om richting Azië te gaan deze zomer. Ik wil misschien alleen gaan, omdat het avontuur daardoor wel wat groter wordt. Maar een leuke reisgenote kan het natuurlijk wel leuker maken! Zit dus een beetje tussen die twee dingen te twijfelen…Mail me maar eens wat ongeveer je plannen zijn, wat je wilt zien…etc. Ik ben zelf 20 jaar en nou ja, de rest hoor je van zelf !
Hallo! Wat leuk. Ook ik wil dolgraag reizen door India. Ik heb al naar het een en ander geinformeerd. Via Koning Aap kun je (voordelig) al een groot deel vd reis vast laten leggen, zij zorgen namelijk voor vervoer en hotels in india, zodat je die zekerheid alvast hebt! Je kunt zelf aangeven waar je heen wilt en wat je wilt zien. Lijkt jou dit ook wat? Groetjes!!
Sorry, helemaal me vergeten voor te stellen :). Ik ben een vrouw van 19 jaar. Heb net mijn propedeuse behaald voor de opleiding Hotel-en Hospitality management en ben er nu een halfjaar tussenuit gegaan om wat te gaan reizen. India staat op de plannig, maar ook wil ik graag een talenreisje maken. Nou, ik hoop snel van je te horen!
Wat leuk om te horen dat je ook enthousiast bent! In principe ben ik er niet op tegen om van tevoren wat te plannen en dus enige zekerheid te hebben. In welke periode zou je ongeveer naar India toe willen?! Ik zelf ben klaar met school in juni, maar ik moet daarna nog wel eerst wat maandjes werken om de reis te kunnen bekostigen. Vandaar dat ik al aangaf zo rond november 2007, maar iets eerder, denk aan september, zou eventueel ook wel kunnen. En voor hoe een lange tijd zou je dan willen gaan? Mail me anders naar [EMAIL=“stephanie_noord@hotmail.com”]stephanie_noord@hotmail.com! Ik hoor graag van je,
lekker met zijn tweeën gaan zou ik zeggen, is veel gezelliger! :dope: Wanneer en voor hoe lang zou je graag richting Azië gaan? Mail me anders naar [EMAIL=“stephanie_noord@hotmail.com”]stephanie_noord@hotmail.com. Dan stuur ik je snel een mailtje terug met mijn plannen!
ik heb net mijn eigen bericht geplaats op het forum en komt misschien wel in de richting van ons allemaal? Ik zou het leuk vinden als er eens over zouden praten, om misschien dingen te combineren?
Leuk om te horen dat zoveel mensen van plan zijn om richting India te gaan dit jaar! Zelf ben ik van plan om 5 weken te gaan, in de maanden okt, nov, dec. Dus als iemand zin heeft om mee te gaan… Het liefst regel ik daar ter plaatse de guest houses, dan kun je lekker gaan aan staan waar je zelf wilt.
Ben in ieder geval benieuwd of jullie al een plek hebben gevonden om ideen uit te wisselen(?)