Reisgenoot gezocht backpacken India Juni tm augustus 2011

Hey!

Ik ben een 17-jarige jongen die dit jaar eindexamen vwo doet(ik ben dus 18 tegen de tijd dat ik deze reis ga maken). Nu is mijn plan om na m’n eindexamen voor een periode van 2 maanden naar Noord-India te gaan. Vlucht is al geboekt, 24 juni heen en 21 augustus terug. Ik vlieg met Emirates vanaf dusseldorf naar delhi(via dubai). Het wordt mijn eerste reis buiten europa en zie het daarom ook als een groot avontuur :slight_smile: De route van de reis is nog niet helemaal bepaald, er zijn echter wel een aantal steden waar ik heel graag naar toe wil. Bijvoorbeeld: Varanasi, Rishikesh, Jodhpur en Udaipur. Als er eventueel tijd genoeg is, zou ik ook graag nog een tijdje in Nepal willen verblijven.

Ik ben een vrij rustige maar spontane jongen. Hou van avontuur en ben erg open-minded. India heeft sinds een jaar mij helemaal in haar greep, dit vanwege de ongelofelijk mooie cultuur. Verder ben ik erg geinteresseerd in het hindoeisme. India is dus de ideale mix voor mij. Ik zou eerst met een goede vriendin van mij gaan maar die heeft afgehaakt omdat ze het qua geld niet gaat redden.

Lijkt dit je wat? Mail of voeg me dan even toe op msn. Mijn emailadres is: martjemart@gmail.com

Ik zit zelf vaak aan de westkust van India, vanaf Mumbai naar Goa en soms zuidelijker, is middenin de monsoon maar valt reuze mee behalve dagelijkse korte stortbuien. Als je tijd over hebt zou ik zeker Goa aanbevelen, heel erg mooi qua natuur in monsoon en spotgoedkoop, bovendien ben je daar zo’n beetje de enige toerist vergeleken met hoogseizoen, soms heb je kilometers prachtige strand voor jezelf alleen :slight_smile:
Binnenlands vliegen in India is spotgoed dus neem het mee in je plannen als je denkt dat moet ik ook es zien.

groeten

Arupam
www.arupam.nl [EMAIL=“anandarupam@hotmail.com”]anandarupam@hotmail.com

Bedankt voor de informatie! :slight_smile:

Heb je even toegevoegd op msn, je moet eea weten over India voordat je gaat. Anders betaal je overal veel te veel voor (zelfs dan is het nog goedkoop) maar daarmee verpest je de zaken voor de echte backpackers als ik. ff concact dus op msn plz.

tnx

Arupam

‘voor de echte backpackers zoals ik’ is voor mij al genoeg reden om je niet toe te voegen. Je toon bevalt me niet.

1 like

Hey !

Ik wil volgend jaar heel graag voor 3 maanden naar India. Ik neem aan dat je al terug bent ? Ik vroeg me af hoe het was enzo.
Ik heb ook iets voor India, weet niet echt wat, maar wil al sinds vorig jaar naar India.
Ben benieuwd.

Groetjes

Hi,

Hoe is het bevallen? Ik wil van de zomer naar india, maar het is dan ook regenseizoen. Heb jij daar last van gehad?

Groetjes!

Hee,

Ik lees op het forum dat je van plan bent naar India te gaan deze zomer. Ik heb toevallig vandaag een ticket geboekt en de huidige ticketprijzen van Lufthansa wilde ik je graag als tip meegeven. 384,- retour inclusief van Amsterdam naar Mumbai in de zomer. Dus als je plannen blijven bestaan, een mooi moment om te boeken!!

Groetjes,
Mark

Indd…

Ik ga van eind juli tot augustus 2 a 3 weken naar india,
Omdat ik alleen reis heeft mijn voorkeur ook backpacken, aangezien je dan vele mensen tegenkomt.
Ik start in Delhi en doe daarna Agra aan, verder heb ik nog niet veel in de planning staan, iemand toevallig echte aanraders of juist afraders ??

Groeten Dennis