Backpacken in India maart/april 2011

Hallo allemaal,

Misschien een beetje vroeg om nu al naar een reisgenootje te zoeken, maar ik zzzzooooooooo graag weer reizen.

Het kriebelt al een jaar dat ik graag naar India wil. Voor mezelf heb ik de knoop dan maar door gehakt en wil graag in 2011 rond maart/ april 4 weken budget backpacken in India. Mijn wensen voor India; Noord India met als afsluiting een paar dagen op de andaman eilanden in India.

Iets over mijzelf. Ik ben 28 jaar vrouw, woon in arnhem. Heb een commerciële fulltime baan. Heb al eens eerder gereisd met onbekende reisgenootje naar Thailand en Jordanie.

Ik zoek een reisgenootje die samen met mij deze reis wil maken. Samen vind ik zelf leuker dan alleen. Ik sta open voor ideeën.

Gr Vera

hallo vera…

ik wil hetzelfde doen in dezelfde periode…heb geen problemen om alleen te reizen maar india wil ik liever niet alleen doen…met avontuurlijke vrouwen kan het heel leuk worden:cheer:…ook iets over mijzelf…
ben een heel sociale vrouw van 39 jaar en in mijn dagelijkse leven hou ik van genieten van elk moment…als het maar niet te saai word…ben zelf al twee keer, maar nooit niet langer dan een maand gaan backpacken in thailand…maar nu wil ik toch wat meer zien van azie…en heb daarom al mijn loopbaanonderbreking aangevraagd…laat maar iets weten als je nog verder meer informatie wilt over mij…

groetjes michelina

Hoi,

Begin dit jaar was ik al van plan om in India te gaan backpacken maar ik durfde niet zo goed in mijn eentje. Ik heb dan maar gekozen voor Sri Lanka. De afgelopen jaren heb ik vooral in zuid-oost-azië rondgetrokken, door Thailand, Laos en Cambodja. Begin november vertrek ik trouwens weer naar Thailand.
Toch staat India nog steeds op mijn “verlanglijstje” !
Ik ben een 43 jarige vrouw en ik heb redelijk veel vakantiedagen die ik op kan nemen wanneer ik wil dus…
Mij lijkt het prettig om met een groepje door India te trekken en als jullie dat ook aanspreekt?

Groetjes,
Brigitte.