India 21 september

Hoi hoi,

Wie gaat er met mij mee naar India! Ik vertrek het weekend van 20 september, en wil daar 4 weken backpacken. Ik ben nu mijn route een beetje aan het uitstippelen en aan het inlezen. Ik wil eigenlijk alleen mn vliegticket vast hebben liggen, en de eerste overnachtingen. En de rest maar zien. Ik zoek een spontaan, enhousiast, gek en gezellig iemand. Belangrijk is dat we ongeveer dezelfde dingetjes willen gaan zien. Man of vrouw maakt me niet uit. Als ik na dit berichtje je interesse heb gewekt, let me know!!

Groetjes Lianne

Hey!
klinkt leuk!
Ik zou in principe kunnen in die priode en heb altijd al graag naar india gewilt!
lees dat je al een beetje een route aan het uitstippelen bent, misschien kan je me je ideeen mailen?
[EMAIL=“xdionne86@gmail.com”]xdionne86@gmail.com
Ik ben 23 en kom uit Nijmegen, ik werk in de zorg en heb wel vaker gebackpackt, ben altijd alleen gegaan maar India lijkt me best wel een uitdaging en met z’n tweeen is toch leuker!
Ik hoor het wel, groetjes

Hoi Lianne,

Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot! En India/Nepal/Sri Lanka staan op mijn verlanglijst! Wat is de route die je tot nu toe hebt bedacht?

Ik heb twee jaar geleden een reis gemaakt naar Thailand, Cambodja, Maleisie en Indonesie met een vriendin. Samen reizen is mij toen heel goed bevallen.
Het was mijn plan om wat langer weg te gaan, maar het lijkt mij leuk om een gedeelte van de reis samen te doen.

Lijkt het je wat, dan hoor ik graag van je!

Groetjes, Judith (22jaar, Zwolle, hbo-v’er, enthousiast, reislustig, sportief)