3/4 wkn backpacken door Azie, sept/okt.

Hoi hoi,

Ik gezellige brabantse meid van 23, wil in de tijd van eind september/begin oktober…4 weken gaan backpacken in India. Vorig jaar ben ik alleen geweest, en heb toen Singapore, Maleisie en Thailand aangedaan. Dit jaar wil ik dus wat anders, en is het India geworden, dit trekt mij om meerdere redenen. Ik ben van plan me vooral in te lezen, en niet al te veel vast te leggen. Zo heb ik dat vorig jaar ook gedaan, en dat is me erg goed bevallen.

Vorig jaar alleen was erg leuk, en goed te doen, maar iemand erbij lijkt me ook gezellig. Ben jij ondernemend, nieuwsgierig en hou je van gezelligheid…laat me wat weten.

Hey Lianne,

Het lijkt mij een geweldig leuk idee om India te bezoeken, en misschien ook een stukje Nepal mee te pakken.
Lijkt me indrukwekkend om de Himalaya es in het echt te zien en bijvoorbeeld de Taj Mahal.
En gewoon het land op zich lijkt me geweldig. de cultuur en dergelijken.
En niet extreem duur om er te komen. (Amsterdam - Delhi en terug, ongeveer 400 euro)

Het lijkt me echt leuk om dat samen met jou te doen.

Ik ben trouwens een avontuurlijke jongen van 23, alleen het backpacken is wel nieuw voor mij, daarom ga ik liever ook niet alleen.
Maar het lijkt me super leuk om te doen.

Groetjes Waldemar.