INDIA reisgenoot gezocht va.juli.aug of sept 2010

Hoi allemaal,

Vanaf begin juni 2010 ben ik als het goed is afgestudeerd. Hierna zou ik graag gaan backpacken in India. De periode staat nog niet vast maar in principe kan ik vanaf juli 2010 vertrekken.

Ik ben vorig jaar met een georganiseerde reis naar India geweest en wil graag weer terug naar het land. Ik zat zelf te denken om een paar weken te gaan backpacken door het land. Ik heb niet echt een voorkeur voor een staat. Wel zou ik graag een aantal dagen in Delhi verblijven om de stad te kunnen zien. Ook jodhpur en zuid-india staan op mijn verlanglijstje. Maar hier valt over te praten.

Momenteel ben ik aan het zoeken/orienteren naar een baan in India om internationale werkervaring op te doen. Ik zou voorafgaand aan een eventuele baan het land backpackend aan willen doen. :vak01:

Ik vroeg mij af wie er zin heeft om met mij te gaan backpacken in India. Ik ben avontuurlijk ingesteld en vind het leuk om van de gebaande paden af te gaan. Ik hoef niet elke nacht in een 3* hotel te slapen, een budget hostel in een onbekende plaats is voor mij ook prima. Een goed hotel op z’n tijd is ook lekker.

Tot horens, :wereld:

Anne
E-mail: [EMAIL=“sermon2009@live.nl”]sermon2009@live.nl

Tags ,india,

P.S. Ik wil minimaal 6 weken backpacken omdat ik zo de tijd heb om het land echt te ontdekken. :slight_smile: