Gezellige reisgenoot gezocht: India/Himalaya 4 wkn juli-aug

Waar is een gezellige reisgenoot die met ons tweeen samen weg wil naar India/Himalaya en eventueel Nepal/China voor 4 weken v.a. 16juli-16augustus 2012? Wij hebben elkaar al ontmoet en we zoeken nog een of twee reisgenoten! We zijn 23 en 25 jaar, hebben eerder gebackpackt, 1 studeert ander werkt/studeert. We wonen in Groningen/Utrecht. We zoeken een reisgenoot die open staat voor nieuwe dingen, van cultuur houdt, plannetjes maakt maar zich hier niet aan vast houdt, een avondje drinken!
Laat een berichtje achter en hopelijk kunnen we dan snel afspreken!

Hee,

Deze zomer wil ik ook graag gaan backpacken in azie.
Wat is het budget wat jullie in gedachten hebben?

Hoi! Specifiek budget hebben we nog niet. Maar zal rond 1500-2000 incl vliegticket zijn denk ik.

Hallo,

Ik ben Suzan 27 en ik ga van 1 juli tot 1 augustus naar nepal. De eerste 2 weken ga ik vrijwilligerswerk doen in kathmandu en daarna wil ik een trekking maken in Nepal…Dus ik ben ook opzoek naar mensen die een trekking willen maken in Nepal in de periode van 14 juli tot 30 juli…
Ik hoor het graag als jullie dezelfde plannen hebben…

Groetjes
Suzan

Hoi! Waar in Nepal? Wij hadden eerst India in ons hoofd… met eventueel Nepal…Laat maar horen!

ja ergens waar ik een trekking kan maken,…
waarschijnlijk vanaf phokara…maar is niet ideaal ivm de regen
of in kathmandu vallei, minder regen
of in mustang, helemaal geen regen, maar zeer kostbaar gebied ivm trekkingpermits