Reisgenoot India juli-augustus 2011

Hallo allemaal,

Wie o wie gaat er mee backpacken in India? Omdat ik werkzaam ben in het onderwijs ben afhankelijk van de zomervakantie. Dus vertrek ligt ergens rond half juli of eerder en moet ik uiterlijk 12 augustus terug zijn. Ik zit te denken aan 3 a 4 weken. Graag zou ik Agra willen zien en hierna een binnenlandse vlucht boeken naar het zuiden. Daar blijkt het allemaal iets rustiger te zijn. Ook kun je vliegen naar bv. Delhi en terug vanuit het zuiden. Tickets zijn nog erg betaalbaar rond €650.
Ik sta zeker open voor andere ideeën, dus mocht je ook naar India willen maar net iets andere ideeën hebben, dan hoor ik dat graag.

Ik heb zoals vele ook al aardig wat gereisd zowel alleen als met een reisgenoot via internet. (Australië, Bali, Sri Lanka, Thailand, Marokko en Costa Rica, Nicaragua, Honduras, Guatemala en Belize). Ik heb gemerkt dat ik samen reizen toch echt leuker vind dan alleen, daarom mijn oproep hier.

Ik ben een meid van 38 en voel me zeker nog jong en houd van afwisseling tijdens het reizen, cultuur, natuur, maar ook zeker strand en steden bezoeken.

Nou ik kijk uit naar leuke reacties! :dag:

Groetjes,
Jacqie

1 like

Hoi Jacqie,

ik had gereageerd, maar zie het bericht nergens terug. Mocht je het berichtje niet hebben ontvangen, let me know, dan stuur ik het opnieuw.

Grts

Hoi Jacqui,
Toevallig! Ik werk ook in het onderwijs en ook ik ben nu in India.
Waar ben jij nu? Ben je al in het zuiden?
Ik ben momenteel in Leh, maar ben 27 juli weer in Delhi, om vanauit daar rond te reizen naar Rajastan.

Leh is prachtig! Maar ik mis een riesmaatje. Het lijkt me leuk om een gedeelte samen te reisen (als dat nog kan)

Ik zal mezelf even voorstellen; ik ben Mirte, 27 jaar, kom uit Utrecht en ik ben docent tekenen en handvaardigheid en beelden kunstenaar.

Misschien tot ergens in India!

gr Mirte

Hoi Mirte,

Leuk dat je een berichtje stuurt en ook uit Utrecht… Helaas ben ik dit jaar toch niet naar India gegaan. Ik kon geen reisgenoot vinden en India lijkt mij een land om zeker met z’n tweeen te doen. Nog veel plezier in het vast mooie India. Misschien zit Amanda 82 wel ergens in India :slight_smile:
Groetjes, Jacqie