Hallo!
Mijn naam is Joëlle en ik studeer in Delft Industriëel Ontwerpen. Volgend jaar heb ik een gat in mijn studierooster en wil ik de wereld gaan verkennen. Ik ben 21 jaar oud en ik hou van fotograferen, tekenen, zingen en hockey. Nog nooit eerder ben ik zo ver van huis geweest en daarom zoek ik iemand die deze uitdaging samen met mij wil aangaan!
Ik zit redelijk geboden aan de maanden die ik heb opgegeven, maar verder heb ik een heel flexibel plan, wat ik heel makkelijk kan en wil wijzigen. Mijn plan tot nu toe is om eerst naar Japan te vliegen voor vier weken en daarna naar India te gaan voor ongeveer 8 weken. Daar wil ik graag naar Delhi, Mumbai en Goa, en ondertussen veel cultuur bekijken, lokale tradities onderzoeken, shoppen, relaxen, heerlijk eten, op het strand liggen, uitgaan en natuurlijk nieuwe mensen ontmoeten.
Het liefste zou ik deze reis met iemand willen delen of met een groepje beleven. Het lijkt me fijn om dat te doen met iemand die net klaar is met zijn havo/vwo of studeert of net is afgestudeerd; kortom in de buurt van mijn eigen leeftijd etc. Kan jij je vinden in bovenstaande data en plannen dan hoor ik graag heel iets van je!
Groetjes Joëlle