reisgenoot gezocht 16 juli t/m 10 augustus, India? Thailand/Laos/Cambodja?

Ik heb 4 weken vakantie deze zomer en ik wil erop uit!
Even lekker helemaal weg, wie gaat er nog meer in deze periode?

Ik ben 27 jaar (v) en woon in Den Bosch

hey hoi,

Ik ben erg in twijfel om mijn baan zelfs op te zeggen en dan voor een paar maanden naar azie, nieuw zeeland en australië te gaan!! ik zou dan ook rond die tijd willen vertrekken en dan in Azië starten… ik ben al vaker op reis geweest en zou toch nog een keer een langere reis willen maken. Dus wie weet…

liefs kim (29 jaar)

Hoi! ik zit zelf ook met zoiets in mijn hoofd met ongeveer dezelfde vertrekdatum. Ik zat te denken aan India en Nepal. Ik ben een 22 jarige SPH studente uit Breda. Ik heb in 2010 een rondje zuid oost Azie gedaan en dit is mij goed bevallen. Daarom dit jaar maar weer een reisje maken!

Backpackers!

Zeker de moeite waard! Ik ben ruim 2jaar geleden 5 weken wezen backpacken met een maatje door Thailand! 1 woord geniaal!!

Op dit moment ben ik ook een planning aan het maken om op reis te gaan voor een aantal maanden… Vietnam, Laos, India, Indonesie en misschien nog een keertje Thailand gedag zeggen! Ik ben er zin in!!

Om een tijdje samen met iemand te reizen lijkt me ook erg gezellig…

Groeten Bart

Hoi!

Wat een leuk idee! Ik ben juf dus ik heb heeeeel lang vakantie in de zomer :-).
Ik wil zelf graag met een groepsreis door India (en Nepal misschien).
Kijk maar eens op www.djoser.nl. Ideetje?

Groetjes Lonneke.

Lijkt me te gek om met een groepje naar India te gaan, Nepal ben ik al geweest en Noord India ook al wat van gezien dus dat hoeft van mij niet perse…
Ik zou nu graag naar Goa gaan als startpunt en dan van daaruit kijken wat er nog meer te doen is…Who is in?

PS
een groepsreis is handig als je alleen gaat…maar is veel duurder dan zelf gaan…vandaar dat ik dit jaar op eigen initiatief wil gaan, scheelt uiteindelijk de helft!!

Hoi Brelsje,

De reisperiode overlapt ook die van mij!
Zou graag naar Ladakh gaan, dit is in de zomer de enige periode dat dat kan.
Wat denk je ervan? Wie weet met een groepje zelf organiseren?
Heb Lonneke hier ook over benaderd :slight_smile:

Sta zeker ook open voor andere voorstellen.
Ben inmiddels 2x in India geweest en 1x Indonesië.
Vietnam, Laos, Cambodja klinkt ook goed, de tickets zijn alleen beduidend duurder…

Groetjes,

Corine (34 jr.)

Hoi Corine,

Ladakh ziet er te gek uit!
Wanneer heb jij vakantie?
En heb je al een plannetje gemaakt hoe of wat?

Ik ga nu even wat meer info opzoeken over ladakh, ik vind het op voorhand al een heel goed idee.

Groetjes
Els

Heb even gekeken, een binnenlandse vlucht van Dehli naar Mumbai kost als ik het goed zag 50 euro. Dus in principe zou ik het wel kunnen combineren…! Eerst lekker wandelen in de bergen en daarna de drukke steden in en tot slot een paar dagen chillen op het strand. Klinkt niet verkeerd…wat jij?

Hoi Els,

Super dat je ook zo enthousiast bent! :slight_smile:
Mijn vakantie is van 14 juli t/m 16 augustus.
Een retourticket Amsterdam -Delhi ligt rond de 700 Euro, vandaaruit kunnen we het vervoer naar Ladakh regelen.

Je kunt me ook per mail bereiken via: cotruffel@live.nl

Groetjes,
Corine