Reisgenootje gezocht voor India/Vietnam/Tibet/Nepal, eind augustus-begin november '11

Hai!

Omdat ik na de zomervakantie nog een paar maanden niet hoef te studeren leek het me een goed plan om rond te gaan reizen in Azie. Ik ben al eerder in mijn eentje naar India geweest, daar heb ik onder andere vrijwilligerswerk gedaan. Ik zou nu ook misschien wel naar Vietnam, Nepal of Tibet willen. Is er iemand die (een gedeelte) van deze periode samen zou willen reizen? Ik heb nog geen vastomlijnde plannen, al heb ik wel een leuk project gezien in Zuid-India met schildpadden, en zou ik misschien ook wel een weekje in een ashram willen. Maar het kan nog alle kanten op :slight_smile: Beetje low-budget is wel fijn.

Ik ben trouwens student geneeskunde, 22 jaar oud, en heb dus wel wat reiservaring.

hallo Lotz,
In welke periode wil je gaan en voor hoelang, zelf heb ik india al bezocht zou nu ook wel Tibet of Nepal willen doen.

hey lotz,

Ik ben nu klaar met mijn studie en ik wil nu ook graag even reizen. Ik weet nog niet heel goed waar heen allemaal want ik ben nog een beetje aan het kijken maar wat jij zegt klinkt allemaal heel erg goed! Ik ben vanaf begin september vrij tot ik een baan zoek:P
Ik ben 23 jaar oud

groetjes

bas

He allen,
Misschien een beetje laat … maar ik ben nu in India, in Leh en et lijkt me leuk om samen met iemand door Rajastan te reizen, volgende week.

Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben Mirte, 27, uit Utrecht en ben docent tekenen handvaardigheid.

Heeft er iemand zin om mee te gaan?

gr Mirte

hey!

Ik wil graag vanaf ong. 10 september richting india vertrekken en daarna naar Nepal om een mooie trekking te doen. Zijn jullie nog steeds van plan om die kant op te gaan?
Ben vorig jaar afgestudeerd en werk als freelancer. Ben van plan om ongeveer 6 weken op reis te gaan.

Groetjes,

Berber

Hoi Berber,
Nee we zijn niet tegelijkertijd in india, want ik ben er nu!
Als je wilt kan ik je wel tips geven?
gr Mirte

nou ja ben vooral heel benieuwd of het goed te doen is om daar alleen als vrouw rond te reizen. Of je veel backpackers tegenkot etc. Hoor zulke gemengd verhalen over India dat ik wat aan het twijfelen ben…