Hoi,reisgenoot gezocht: India januari 2011

hallo,

ik ben een 23 jarige meid uit België en zou graag begin/half januari vertrekken naar India en zou dit graag doen met een reisgenoot die het ook leuk vind om samen rond te trekken, dingen te verkennen en het niet zo duur te maken. natuurlijk moet je je ook eens kunnen verwennen. Maar je begrijpt wel wat ik bedoel.

graag zou ik new delhi, jaipur, agra, varanasi bezoeken maar inden mijn reisgenoot andere ideeën heeft kunnen we daar natuurlijk over praten.
hopelijk zit het iemand zitten om dit samen met mij te doen want met 2 is altijd leuker dan alleen.

vele groetjes.
Daisy

Heeey Daisy,

Ik lees je berichtje en ik ben naar precies hetzelfde op zoek!!
Ik weet niet of je al iets gevonden had.
Ben nu namelijk momenteel in Nepal en heb nog twee weken over en wil in die tijd gaan reizen door India. Ik ben rond 15 januari klaar en kan vanuit Dharan vertrekken (daar zit ik nu en is in het zuiden van nepal) of naar Kathmandu vliegen/rijden om vervolgens naar Dehli te vliegen. Mijn reis terug naar Nederland is op 30 januari.
Laat maar iets weten!

Ik ben zelf 25. Studeer geneeskunde. en als je iets te weten wilt komen ik ben op facebook te vinden bij annemieke beelen. Mijn profiel foto is een foto met drie personen met mij in het midden. En een donkere jongen erbij.

Verder hoop ik als je reageert snel terug te kunnen reageren. Alleen is het internet hier echt heel slecht.

Groetjes,

Annemieke

Hey!

Ik vroeg me af of jullie al reisplannen hebben vastgelegd.
Ik vlieg namelijk zelf de 12e naar Delhi, en blijf daar een paar dagen. Ga daarna met een vriend van me verder reizen, maar lijkt me gezellig om met wat Nederlandse dames Delhi te verkennen!

Ben een 20-jarige studente Literatuurwetenschap aan de UvA. Ga drie weekjes naar India, en vier daar ook mijn verjaardag toevallig.

Hoor het graag!

Groetjes,
Britt
[EMAIL=“bsvanklaveren@gmail.com”]bsvanklaveren@gmail.com

Hi meiden,

Ik ben Laurien, 23 jaar en studente in Groningen, maar nu even een paar weekjes er tussenuit om India te ontdekken :).
IK ben op dit moment in de buurt van Mysore en doe hier de komende week ngo vrijwilligerswerk. Daarna ben ik van plan met mijn backpack rond te gaan trekken tot eind februari. Ik ben nu nog alleen, maar ben niet van plan in mijn eentje te blijven reizen. Mochten jullie ook rond deze periode in Zuid-India zijn, kan ik me misschien bij jullie aansluiten :)! Willen jullie me in dat geval een maitlje sturen? lauriendisseldorp@hotmail.com
Alvast bedankt!

X laurien