India zomer 2013!

Hoi allemaal,

Even voorstellen; ik ben Dorian, studente geografie aan de UU en ik hou van reizen!
Deze zomer zou ik graag een reis gaan maken naar India, Nepal of een ander land (tips welkom!).
Is er iemand die op zoek is naar een reisgenoot met mijn profiel?

Hoi Dorian,

In welke periode ga je ongeveer? Ik ben van plan om van eind april tot eind juni naar Nepal en India te gaan en zoek ook nog iemand om daar eventueel mee samen te reizen :slight_smile:

Groetjes van Karlijn

Hallo! Ik ben Elke, 27,momenteel in australie voor een 5-tal maanden. Nadien ga ik naar India. Eerste week van Juli ben ik daar, tem 17 augustus. laat gerust iets weten, ik ben ook op zoek naar een reisgenoot!

Hallo allemaal,

21 april vertrek ik naar India, daarna door naar Nepal en Tibet / China.

Hallo iedereen!
Ik zou graag van 26 juli tot 18 augustus rondreizen in India… Is er iemand geintresseerd om met mij mee te gaan?
Groetjes,
Amelia

Hallo,
Ik ben van 23 april tot 16 juli in India (en misschien Nepal). Iemand die deze periode ook in India is en nog een reispartner zoekt?
Groetjes,
Lieke

Hallo mensen!

Ik ga van ongeveer 10 juli tot en met 23 augustus naar India! Eke, ik zie dat ik ongeveer dezelfde periode ga als jij!
Nog op zoek naar een reisgenoot?

Ik ben van plan eerst de toeristische route te pakken langs Jaipur, Delhi, Agra en Varanasi om vervolgens via Amritsar naar het noorden te trekken richting Leh, Ladakh. Uiteindelijk wil ik vliegen naar Goa om nog even met een biertje op het strand te gaan zitten!

Interesse of soortgelijke plannen? Je kan me toevoegen op Facebook als je zoekt op Wouter Janssen te Zoetermeer.

Groetjes Wouter

Heey Dorian!

Ik ben Isabeau, 21 jaar en ook opzoek naar een reisgenootje!
Vanaf September ga ik met iemand de trans Mongolië express doen om vervolgens 2 maanden samen rond te reizen in China. Vanaf November zou ik dan weer alleen verder reizen, alleen ik vind het leuker om dit met een leuk reisgenootje te doen!

Ik weet nog niet precies welke landen ik na China aan wil doen, ik had de volgende landen in gedachten: Nepal, India, Sri Lanka, Myanmar, Maleisië, Indonesië, Filipijnen.

Zijn jouw plannen al iets concreter? Misschien dat we een deel van de reis samen kunnen doen!

Ben benieuwd naar jou verdere ideeën!
Groetjes Isabeau.

Hi hi,
Ben jij toevallig vanaf half juli tot ongeveer 10 augustus in India?
Liefs,
Lente

Hallo Marjoleinlente!

Ik ben rond die tijd in India!