India oktober 2014

:chin: Namaste!

Wie heeft er ook plannen om richting Noord India te gaan in oktober/november van dit jaar?
Ik ben afgelopen jaar in het zuiden geweest en ik wil nu de Taj Mahal bezoeken, Varanassi, Radjasthan en misschien naar Ladakh/Leh als het weer dat toelaat. Misschien begin ik in Nepal omdat ik de everest base camp nog niet heb gedaan. Ik heb geen einddatum, ik zie wel hoe lang m’n portemonnee het red :slight_smile:

Groetjes!:dag:

Beste Aaltje,
ik ga half Juli tot half augustus, misschien leuk om een stuk samen te reizen. ik ben van plan om een stukje de hymalaya in te gaan om vervolgens naar varanassie te gaan en dan richting akra en japur als alles mee zit.
gr robbert

Hey Robbert,

Helaas dan kan ik nog niet weg! Wel gave plannen… veel plezier!

:chin:

dankje komt zeker goed

Hoi Aaltje,

Ik heb het plan om rond die tijd met een groepsreis mee te gaan naar noord India en Nepal. Bijvoorbeeld dezereis van Fox. Voorlopig hebben er alleen maar oudere mensen geboekt (ik ben zelf 28) en het lijkt me gezellig om met een leeftijdsgenoot te gaan. Ik weet niet hoe oud jij bent en of het je leuk lijkt, maar anders kunnen we met z’n tweeën gaan. De reis eindigt in Kathmandu en eventueel kunnen we daarna nog naar Everest gaan. Als ik toch in de buurt ben lijkt dat me ook leuk.

Ik hoor graag van je.

Groetjes, Ruud Venema.

Ik ga in November naar Noord-India: Delhi, Jaipur, Udaipur, Rishikesh, Haridwar, Vindraban, Agra, Varanasi voor 3 weken.

Heb een kleine Tour organisator gevonden, hij zorgt gedurende 15 dagen voor vervoer met prive auto, 3e klasse hotels, begeleiding en Gidsen.

Gaan jullie op je zelf?

Heeft iemand ervaring met Jet Airways?

Ik ga op mezelf maar ik ben er zeker voor in om ergens samen op te reizen… Misschien priveberichten?

Hi,
ik zag je post dat je in november India zou willen doen.
Wel,mss heb je intussen plannen…
Ik ben Bart uit Menen,West-Vlaanderen.
Ik wil je alvast laten weten dat ik op 31oktober vertrek vanuit Brussel naar Delhi en dan van daaruit verder ga naar Jaipur,Pushkar,Udaipur,Agra,Mathura,Khajuroha en Varanasi.Van daaruit een vlucht naar Kochi,'t zuiden.
Moest je geinteresseerd zijn,wil ik je de details zenden en wat meer over mezelf praten,dat je een idee hebt wie ik ben,lol.

Dan kunnen we zien of we een eind samen kunnen rondreizen…al was 't maar een paar dagen…

Nu,je ziet wel,
Tot later,
Bart

Hoi Bart,

Ik ben op het moment in India, ik zit nu in Jaipur. De plekken die je allemaal opnoemt, daar ben ik nu mee bezig. We kunnen natuurlijk altijd contact houden om misschien een keertje ergens af te spreken. Misschien kan je me een PB sturen met je mailadres. Ik hoor het wel,

Groetjes!