Wie vergezelt mij op mijn trip door India?

Hallo iedereen,

van 20 juli tm 17 augustus reis ik rond door India.

Ik begin in Delhi, en eindig in Goa, maar voor de rest zijn alle opties nog open voor mij (al zijn er natuurlijk al wel een paar steden waar ik graag naartoe zou willen)

Ik ben zelf 20 jaar en ben benieuwd of er nog meer mensen (m/v maakt niet uit) zijn die rond deze tijd naar India gaan en op zoek zijn naar een reisgenootje (voor de hele trip of voor 1 week of wat dan ook :wink: )

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes,

Sven

Hoi Sven,

Ik ben Eveline en ik ben 21 jaar. Ik ben vorig jaar in India geweest en ga dit jaar terug. Ik ga eerst naar het weeshuis en ik vlieg naar New Delhi op 24 juli.

Wat zijn jouw plannen ongeveer en welke plaatsen wil je zoal zien?

Ik ben benieuwd.

Liefs Eveline

Hoi Sven en Eveline,

Ook mijn plan is om rond midden/eind juli naar Delhi te gaan! Ik zal daar ongeveer een week blijven en daarna doorvliegen naar Kathmandu voor andere dingen.
Het lijkt mij leuk om mee te reizen. Rond eind juli moet ik zelf weer in Delhi zijn om door te vliegen naar Kathmandu.

Ik ben overigens 23 jaar, man, studeer geneeskunde in Utrecht. Leuk om wat van jullie te horen!

Groeten,
C

Hoi C,

Ik ben Eveline, 21 jaar, studeer Maatschappelijk werk en dienstverlening. Ik vlieg 20 augustus terug naar Amsterdam. Wat zijn jouw plannen? Heb je plaatsen wat je heel graag wilt zien? Rajasthan, Jaipur, Agra?

Groetjes Eveline

Hoi Eveline,

Ik heb geen concrete plannen voor India, enige is dat ik uiterlijk 30 juli doorvlieg naar Kathmandu, dus ik zal helaas ook maar kort in India kunnen blijven. Jij komt op de 24e of 25 aan in Delhi? Wat zijn jouw plannen als je aankomt? Misschien dat we dan een stukje samen kunnen reizen rondom Delhi. Rajasthan klinkt leuk, maar weet niet of dat voor mij haalbaar is gezien ik maar een weekje in India verblijf. Ik hoor graag wat je plannen zijn, misschien is samen reizen een leuke optie!

Groetjes

Hoi C en Eveline,

Mijn plannen zijn nog een beetje vaag, maar ik was wel sowieso van plan om na delhi via agra een beetje naar varanasi te reizen. Het zou mij leuk lijken om dat weekje i.i.g. samen te reizen is natuurlijk een stuk gezelliger dan alleen! ik ben zelf vanaf de 20ste in Delhi. Misschien is het makkelijker als we via mail contact houden? Ik ben zelf overigens 20 en begin in september met de studie medische beeldvorming en radiotherapeutische technieken

Gr.

Sven

Ha Sven,

Ik had je gisteren al even een berichtje teruggestuurd. Check dus even je inbox, want in dat berichtje staan mijn en Eveline’s plannen + mijn emailadres om (inderdaad) via email verder wat dingetjes te bespreken.

Tot snel!