Hoi! Eind juli, begin augustus ga ik (30, vrouw) 4 weken rondtrekken door noord India. Wie gaat ook en heeft zin om een deel van de reis samen te doen?
hoi isis,
ik las net je berichtje op wereldwijzer. Ik heb vanavond met een vriendin van mij een ticket naar India geboekt. we vertrekken op maandag 20 juli en komen maandag 17 aug terug. misschien kunnen we ergens afspreken/gedeelte samenreizen. India is voor ons de eerste keer.
verder info over ons…
ik ben jongen van 29 jr, leerkracht speciaal onderwijs en die vriendin van mij is 28 jr groepsleider/therapeut bij mensen met een verstandelijke beperking. We zijn GEEN stel maar gewoon goede vrienden. als je interesse hebt kunnen we welk contact houden. groet, arthur.
Hoi Arthur, ik heb je een priveberichtje gestuurd!
Hoi,
Ik heb een reis gepland van 5 juli tot 14 augustus in Noord-India. Via Amritsar reis ik door naar Dharamsala. Daarna heb ik in gedachten om naar Ladakh te vliegen om daar rond te trekken. Het wordt mijn 3de reis naar India en ben enorm geinteresseerd in het boeddhisme.
Groeten, Netty
Hoi Isis,
Deze zomer ben ik van 11 tot 28 augustus in (Noord)India. Ik ben 29 jaar en docent in het voortgezet onderwijs. Dit wordt de 4e keer dat ik naar India ga, maar ik ben er nog lang niet op uitgekeken. Wie weet kruisen onze routes elkaar!
Groeten,
Chiara
Hoi hoi aangenaam iedereen !!!
Ik ben benoit uit België…
Zou graag via deze site afspreken met mensen die ook zo avontuurlijk en nieuwsgierig zijn gelijk e kik
Ik ben 24 jaar en afkomstig uit Oostnieuwkerke !!
Ik vertrek op 17/7/09 om 8:15 te brussel naar amsterdam
van amsterdam => delhi !!
Ben mijn routeken aant uitstippelen.
tips ?
Cheers
Beno