December 2009-januari 2010 INDIA!!!

Ik heb een ticket geboekt naar India!
Zijn er nog mensen ( met humor, spontaniteit, lef en eigenzinigheid) die dan ook in de buurt van Mumbai…, Goa ( met oud en nieuw op t strand)…, Mangalore en Bengalure zijn?
Lijkt t je leuk om dan wat af te spreken of om een gedeelte samen te reizen…Let me know!
Ik ben 30 jaar, gezellig, avontuurlijk en kan prima alleen zijn maar met meerdere is ook altijd wel leuk.

Hey,

Ik vertek 21 september. En dan ga ik een maandje backpacken in India. Als ik tips heb na die tijd, weet ik je te vinden! Veel plezier met het plannen!

Cool…,
Weet je al waar je allemaal heen wil gaan?
Hoop van je te horen hoe je het je vergaan is!
Bij mij duurt t nog ff voordat ik ga…,maar ben me er erg in aan t verdiepen.
Ik begin in Mumbai en ga dan richting Goa…, mangalore…, mysore…, bengalure en dan terug naar Mumbai.

Heel veel plezier met alles!!!

Groetjes…

Hallo Judith,
Wat een geweldige plannen heb je. Ik ben me aan het orienteren op een reis naar ??? Wat ik in ieder geval ook in mijn hoofd heb is kerst en oud&nieuw op een strand aan de andere kant van de wereld.
Ik had plannen om samen met mijn vriend vietnam en cambodja te gaan doen, maar nu hij niet meer meegaat staat mijn optie voor India weer open (daar wilde ik altijd al naartoe). Ik heb al aardig wat reiservaring (Thailand, Laos, Nepal, Tibet), maar India als vrouw alleen?? Ik vind het toch wel erg grote stap. Ik ben me ontzettend aan het inlezen nu en kijk even wat het gaat worden.
Jij in ieder geval veel plezier en mocht mijn plan toch ook richting India gaan laat ik het zeker aan je weten!
Jasmijn, 30 jaar, Breda

Hoi Judith,

ik heb een ticket geboekt naar Delhi van 27 november tot 7 januari. Heb verder nog geen concreet plan, behalve dat ik met oud en nieuw op het strand wil zijn. Lijkt me leuk om dat inderdaad met meerdere mensen te doen. Laat maar even weten wat je ervan denkt.

Groetjes,
Shirojani (28)

Hoi…, ik ben afgelopen dec-jan geweest. Was waanzinnig! T avontuur…, de mensen…, de hectiek! Gewoon af en toe tot 10 tellen en rustig de omgeving in je op nemen! Ik raad t iedereen aan!
Mooie stranden zijn in t noorden van Goa…met name Mandrem is waanzinnig rustig en relaxed!

Veel plezier!!:zon02:

thnx!