Reisgenootjegezocht 4 weken juli/aug 2010 - V (Noord India)

Hoi,

Van de zomer ben ik van plan om naar India te gaan. Alleen is ook maar alleen en daarom lijkt het mij leuk om samen met een reisgenootje (v) te gaan!

Ik zou me even kort voorstellen: ik ben Saskia (bijna 24 jaar), woon in Utrecht, zit in mijn laatste jaar van mijn studie Communicatiemanagement en ben gek van reizen! Ik hou ervan om mij helemaal in een land onder te dompelen en veel te zien van het land, de cultuur en natuur. Ik ben 2 keer naar Thailand geweest en 1 keer naar Z-Afrika.

Mijn plan staat nog niet vast, maar het liefste zou ik rond 25juli weggaan en dan 1 maand rondreizen in het noorden van India. Heb jij (ongeveer)dezelfde plannen? Laat het me horen en wie weet kunnen we eens afspreken om elkaar beter te leren kennen!

Groetjes,
Saskia

http://stijl.wereldwijzer.nl/images/buttons//report.gif

Hoi Saskia,

Ik heb soortgelijke ideeën om naar India te gaan! Ook de duur van de reis (ongeveer 4 weken) en de periode (juli/augustus) komt mij het beste uit. Ik ben zelf geboren en getogen Utrechter, maar sinds een half jaar woon en studeer ik nu in Tilburg. Ik doe de Pabo, ik houd van reizen (Europa, Midden Oosten, Afrika, Azie) en bij deze reis naar India lijkt het me leuk om te kijken of een weekje Nepal gaat lukken.

Als je het leuk vindt om zeer binnenkort eens af te spreken om hier verder over te babbelen en om te kijken of we het beide zien zitten om samen op reis te gaan, neem dan contact op met me! Ik ben regelmatig in Utrecht dus dat komt dan wel goed.

Veel groetjes (vooral aan de dom!)

Sara

Oh en trouwens, ik word deze maand 22!

(vergeten erbij te schrijven)