Reispartner gezocht zomer 2008

Ik ben Karin, 20 jaar en 3e jaars student in Leiden. Ik wil graag wat meer van de wereld zien dus ben van plan om komende zomer ongeveer twee maanden gaan trekken. Waar precies weet ik nog niet, er is een hoop dat ik nog wil zien, dus ben nog erg flexibel. Thailand, Maleisie en Argentinie spreken me erg aan.
Ik heb alleen één probleem: niemand wil me me mee… Mijn vrienden hebben óf geen geld, óf geen tijd óf rondreizen spreekt hun niet aan en ik zoek dus nog een reispartner.

Als jij in deze periode ook graag wilt rondreizen, laat het me dan weten! :slight_smile:

Groetjes, Karin

He karin,

Ik ben ook 3e jaars student en ik heb hetzelfde probleem als jij wat me vrienden betreft. Ik kan alleen pas vanaf eind juli, ik moet namelijk eerst stage lopen…Ik zou erg graag naar Thailand willen, ik hoor graag van je wat je hiervan vindt!!

groetjes
Nik

Zin om mee te gaan naar Nepal? Of Zuid Afrika?

• Nepal is rondreis van 2 weken (kosten 2.000all in (ook vlucht)
• Zuid Afrika (of Zimbabwe) is 4 weken (kosten 3.000 all in inc. vlucht) kijk op www.activetravel.nl als je van dieren houd.

1 van beide wordt het. Ergens in Augustus. Daarna blijf ik (of ga ik) sowieso naar Zuid Afrika voor een stage van 3 maand.

ps. daarna blijf ik Zuid Afrika

Gr Marc

Ik ga rond augustus - september naar Maleisie en Thailand. Per land één maand. Male, 20 jaar, rustig iemand, ervaring met backpacken.

tchaikov.sky@hotmail.com mail of msn :slight_smile:

Hee Karin,

Ik ken het probleem. Ik studeer ook nog in Amsterdam. Ik wil komende zomer ongeveer 6-7 weken weg. Ik wil heel graag naar India of Afrika, maar Maleisie trekt me ook.
Ik heb al meer gereisd jij ook? Ik vind het altijd leuk om low budget te reizen,in contact te komen met de lokale bevolking, natuur en veel avontuur met onverwachte dingen!! Ik vind het ook lekker om de laatste week af te sluiten met strand als het kan. Spreekt je het aan dan hoor ik het wel…

Groetjes Karen

hey karin!