Reispartner gezocht zomer 2008

Ik ben Karin, 20 jaar en 3e jaars student in Leiden. Ik wil graag wat meer van de wereld zien dus ben van plan om komende zomer ongeveer twee maanden gaan trekken. Waar precies weet ik nog niet, er is een hoop dat ik nog wil zien, dus ben nog erg flexibel. Thailand, Maleisie en Argentinie spreken me erg aan.
Ik heb alleen één probleem: niemand wil me me mee… Mijn vrienden hebben óf geen geld, óf geen tijd óf rondreizen spreekt hun niet aan en ik zoek dus nog een reispartner.

Als jij in deze periode ook graag wilt rondreizen, laat het me dan weten! :slight_smile:

Groetjes, Karin

He karin,

Ik ben ook 3e jaars student en ik heb hetzelfde probleem als jij wat me vrienden betreft. Ik kan alleen pas vanaf eind juli, ik moet namelijk eerst stage lopen…Ik zou erg graag naar Thailand willen, ik hoor graag van je wat je hiervan vindt!!

groetjes
Nik

Zin om mee te gaan naar Nepal? Of Zuid Afrika?

• Nepal is rondreis van 2 weken (kosten 2.000all in (ook vlucht)
• Zuid Afrika (of Zimbabwe) is 4 weken (kosten 3.000 all in inc. vlucht) kijk op www.activetravel.nl als je van dieren houd.

1 van beide wordt het. Ergens in Augustus. Daarna blijf ik (of ga ik) sowieso naar Zuid Afrika voor een stage van 3 maand.

ps. daarna blijf ik Zuid Afrika

Gr Marc

Ik ga rond augustus - september naar Maleisie en Thailand. Per land één maand. Male, 20 jaar, rustig iemand, ervaring met backpacken.

tchaikov.sky@hotmail.com mail of msn :slight_smile:

Hee Karin,

Ik ken het probleem. Ik studeer ook nog in Amsterdam. Ik wil komende zomer ongeveer 6-7 weken weg. Ik wil heel graag naar India of Afrika, maar Maleisie trekt me ook.
Ik heb al meer gereisd jij ook? Ik vind het altijd leuk om low budget te reizen,in contact te komen met de lokale bevolking, natuur en veel avontuur met onverwachte dingen!! Ik vind het ook lekker om de laatste week af te sluiten met strand als het kan. Spreekt je het aan dan hoor ik het wel…

Groetjes Karen

hey karin!

ook IK ken het probleem met vrienden haha

zie dat jij hierboven al wat mensen heb gevonden. misschien is het leuk ommet een groep naar azie te gaan. zelf had ik bedacht dat sri lanka ook erg mooi is om heen te gaan of china. maar ben eigenlijk voor alles in. laat t me maar weten of je al voorzien bent of iteresse heb. groetjes lindsay(20)

Hallo Karin,

Ik zit er ook aan te denken om van de zomer naar Thailand te gaan. Heb al ervaring met reizen, maar nog niet richting Azie. Low Budget, daar hou ik van. Wat mij betreft zou het om een periode van 3 weken gaan, maar kan natuurlijk gewoon inhaken, of eerder afhaken…
Ben trouwens 25 jaar en heb ook in leiden gestudeerd, ben nu sinds november 2006 afgestudeerd en lekker aan het werk!
nou ik hoor het wel als je al een groepje hebt, waar ik misschien bij kan aansluiten??

Groetjes,
Linda

Ik zit pas in september of oktober in Thailand

Heey!

Samen met Nikki19 heb ik het gehad over een reis naar Thailand. En op dit moment zijn onze plannen om half juli te vertrekken naar Thailand, en om daar dan voor anderhalve maand te blijven. We willen in het noorden beginnen en eindigen bij de stranden om te relaxen. Maar de zomer is nog ver weg en er is nog niks definitief dus wie weet wat er in de tussentijd allemaal gebeurd. Ik hoop iig dat het doorgaat!:slight_smile: En als er mensen zijn die in dezelfde tijd naar Thailand willen moeten ze het zeker laten weten! Zou gezellig zijn :slight_smile:

Groetjes, Karin

Hoi Linda,

Ook ik speel met de gedachten om komende zomer richting Azië te gaan. In verband met mijn werk kan ik ook maar 3 weken max 4 weken weg. Zou leuk zijn als we een groepje bij elkaar kregen. Ik heb verder nog geen ervaring met verre reizen.

Groetjes,
ilse

Ik wil ook wel mee! Ik ben 20 jaar en deze zomer afgestudeerd. Ik kan in de periode vanaf half juni tot eind augustus.
Groetjes,
Sanne

Hoi allemaal lijkt me leuk om met een groepmensen op vakantie te gaan ,ben een jongen van 24j , ik werk momenteel fulltime maar ik kan elke periode :dus voeg me maar toe als jullie willen
Balletje23@hotmail.com

Hey,

Ten eerst vind het best wel eng om via deze medium mensen te leren kennen maar ik dacht ik wil iets uitdagends doen in 2008. Ik wil nieuwe mensen ontmoeten wil verre reizen maken en waarom niet via wereldwijzer.nl. En het lijkt me ontzettend leuk om met een aantal mensen op vakantie te gaan en een leuke avontuur ervan te maken.

ben 23 jaar oud ben single ben niet echt op zoek wil gewoon een leuke zomer van maken iets uitdagends doen. en thailand of andere landen azie lijkt me gewelig