Reisgenoot gezocht voor de zomer in Azië!

Hallo,

Ik ben Lisanne, 21 jaar en ik heb afgelopen jaar voor mijn studie in zowel Spanje als Amerika gewoond. Momenteel ben ik al weer 2 maanden in Nederland, maar het reizen begint alweer te kriebelen. Ik moet vanwege mijn studie de komende anderhalf jaar nog in Nederland zijn, vandaar dat ik heb bedacht om er deze zomervakantie vandoor te gaan.

Ik wil heel graag door Azië trekken (en dan met name Thailand en Maleisië, alhoewel Nepal en Tibet me ook ontzettend aantrekken). Ik ben in juli en augustus vrij, dus ik heb zo’n 7 tot 8 weken. Nu blijft iedereen in mijn omgeving óf in Nederland of ze gaan voor een zon-zee-strand vakantie in Zuid-Europa en dat heb ik nu wel een beetje gezien, vandaar mijn oproepje.

Dus spreken mijn plannen je aan? Mail me dan!

Groetjes,
Lisanne

Hey Lisanne,

Ik ben Sander, 20 jaar en studeer in Leiden. Zelf heb ik nog niet veel ervaring met reizen, maar ik zou wel graag deze zomer daar een begin aan maken. Hopelijk kunnen we mss elkaar wat beter leren kennen via msn of iets dergelijks zodat we eventueel iets kunnen plannen? Je kan/mag me toevoegen op msn: [EMAIL=“sander_hees@hotmail.com”]sander_hees@hotmail.com

Hopelijk tot snel,

groeten xxx Sander

Hoi Lisanne,

Mijn naam is Nelleke, 22 jaar, studeer en woon in Rotterdam. Ik heb komende zomer ongeveer 6 weken vakantie (afhankelijk van hoe snel ik mijn scriptie afrond). Ik wil graag gaan reizen dan. Ik weet nog niet precies waarheen en met wie, vandaar dat ik op dit forum terecht kwam. In Azie ben ik al in Zuid-Korea en Japan geweest. De landen die jij in je berichtje hebt genoemd lijken mij erg leuk.
Mijn emailadres: [EMAIL=“nellekehoff@hotmail.com”]nellekehoff@hotmail.com

Groetjes, Nelleke

Hoi Lisanne, Sander en Nelleke!

Ook ik wil komende zomer graag door Azië gaan trekken. Ik ben 20 en ik studeer in Nijmegen. Ik ben afgelopen zomer 10 dagen met de trein door Europa getrokken met een groepje van 4, en dat vond ik helemaal geweldig. Komende zomer wil daarom weer zoiets doen, alleen dan langer en verder weg.
Azië wil ik heel graag zien, vooral door programma’s als Peking Express. Ik vind het iedere keer weer geweldig om die landen te zien. Alleen is het bij dat programma zo jammer dat ze overal doorheen racen, zou er zelf graag wat meer tijd voor nemen. Nepal en Tibet lijken mij ook prachtige landen (alleen heb ik gehoord dat het heel moeilijk is om Tibet binnen te komen), verder zou ik ook wel iets willen meepikken van China en India.
Mijn e-mailadres is: lindawijlaars@hotmail.com (jullie kunnen me ook toevoegen op MSN, maar daar zit ik niet zo heel vaak op…)

Heey hallo allemaal,
Ik ben 20 jaar 3e jaars student aan de Universiteit van Tilburg, en wil deze zomer ook heel graag gaan reizen. Heb hetzelfde probleem: vriendinnen willen óf een strandvakantie, off hebben geen geld, óf trekken spreekt ze niet aan, dus ik zoek ook nog een reispartner. Ik heb er zelf nog weinig ervaring mee, maar geweldige verhalen over Thailand gehoord, en mijn ouders gaan vaker voor zaken naar Maleisie en zeggen elke keer weer dat ik het daar echt fantastisch zou vinden. Argentinie spreekt me ook heel erg aan.
Aangezien ik dit jaar mijn thesis ga schrijven kan ik ook pas vanaf juli.

Mijn emailadres is: kkarinnn@hotmail.com