Zomer 2006-Lastminute Strand/veel Fun

Hee dames en heren,

Aangezien het net uit is met mijn vriend ben ik nog aan het twijfelen of ik dit jaar op vakantie ga. Het lijkt me wel leuk om een lekkere ontspanlast minute te boeken richting zon en strand, maar ja, dan ook weer niet alleen…
Wie is er in om samen met mij lekker op het strand te gaan liggen? En daarna natuurlijk lekker feesten en het gebied verkennen. ( waar naar toe maakt me niet veel uit, Hongarije, Spanje, Kroatie, liefst waar het niet te duur is!)
Zelf ben ik 25 jaar, houd van rustige omgevingen, maar ga op zijn tijd helemaal uit mijn dak. Filmpje, boekje, houd van veel dingen en ben zeer creatief!

Ik hoor graag wat van jullie!
Liefs Wendy

Hoi Wendy,
Kijk eens even op de website van: www.turkishdelightsingles.com

Hoi Wendy,

Ik ben Peter, een ben 27 jaar jong :wink:
Ik ben ook nog steeds zoekende naar een vakantie.
Graag wil ik binnenkort op reis. Mij lijken Kroatie, Griekenland, Turkije, Spanje of Italië ook heel leuk.
Ik hou van een gevarieerde vakantie, zo eens een dagje relaxen en dan weer eens iets ondernemen. Een boekje lezen, terrasje pikken en als ik in de mood ben om uit mijn dak te gaan, dan gebeurt dat ook goed.

groetjes Peter

Hoi Peter,
Kijk jij ook eens even op de website van: www.turkishdelightsingles.com
De ideale vakantie ook als je lekker uit je dak wilt gaan!
Groetjes Delight.

hey wendy,

ik heb je al een email gestuurd, ik hoop op een leuke en voor mij positive reactie

groetjes jeroen

Hallo Reisgenoten,
Bij Turkish Delight Singles zijn voor jullie nog plaatsen beschikbaar met nog andere gezellige alleengaanden of singles.
De vakanties zijn bruisend en reuze gezellig.
Kijk even op de website van www.turkishdelightsingles.com of www.bradly.nl onder zon-zee-strand Turkije en ga even naar het forum om met andere reisgenoten contact te leggen.

Hoi allemaal!

Ik heb besloten het dit jaar toch maar rustig aan te doen, zodat ik volgend jaar lekker onbezorgd op vakantie kan. Het kost toch wel een hoop centjes!

Liefs Wendy

P.S. Ideeen om goedkoop uitstapjes te doen zijn altijd welkom!

Licht eraan wat je wilt, maar NL kust is op het moment ook erg goed, en anders ga je backpacken door Europa. Maar geniet wel van deze zomer, hij is daar te goed voor :wink:

hoi wendy

nog steeds zin op op reis te gaan?
ik wel, en ik zit nog steeds zonder reis maatje.
wil je niet samen met mij?
als het je financieel niet helemaal uit komt, wil ik wel bijspringen hoor.
want ik wil zo graag nog een lekkere zon vakantie, maar alleen is niet gezellig.

nou ik hoop het

groetjes, jeroen
:whistle: