Zoekt gratis vrijwilligerswerk in Vietnam of Laos in maart 2010

Heey allemaal!

Eind januari 2010 ga ik rondreizen door Zuid Oost Azië en tijdens mijn reis wil ik graag voor een maand ( in maart) vrijwilligerswerk doen. Liefst wil ik dit in Laos of in Vietnam doen. Ik heb al wat sites gevonden, maar daar moet je betalen voor projecten of voor vrijwilligerswerk. Kan iemand mij wat tips geven voor gratis/of klein bedrag vrijwilligerswerk in Laos of in Vietnam?

Groetjes
Daantje

Als je ook geinteresseerd bent in vrijwilligerswerk in Cambodja, kijk dan op: www.pureforkids.org. PURE! heeft kleinschalige projecten in Cambodja, waar je al vrijwilliger bijvoorbeeld Engelse les kan geven in een sloppenwijk of op het platteland of je kan helpen in een kindertehuis. Echt een aanrader!

Voor meer informatie kan je naar de informatiedag komen op 25 juli aanstaande in cafe De Heffer in Amsterdam en daar kan je alles te weten komen over PURE! en de projecten!

Groetjes, Eva

De reden dat je betalen moet voor deze projecten is omdat anders de locale bevolking opdraait voor jouw kosten. Het is niet eerlijk om te verwachten dat zij jouw accomodatie, voedsel en transport betalen toch? Daarnaast zit er in de prijs inbegrepen vaak een donatie aan het project. Je wil toch helpen? Dan is een bijdrage niet verkeerd toch?

Beste,
het is mogelijk om via ons vrijwilligerswerk te doen in Vietnam of Nepal. Voor Vietnam geldt dat je van de staat niet in een gastgezin mag verblijven, dus hier huren we een huis voor de vrijwilligers. In Nepal heb je wel de mogelijkheid om in een gastgezin te verblijven. Hier betaal je een wekelijks bedrag voor en geeft het gastgezin een extra inkomen.
Voor meer informatie over Vietnam en Nepal, kan je onze website bezoeken: www.vrijwilligwereldwijd.nl
Vragen kan je mailen naar: [EMAIL=“info@vrijwilligwereldwijd.nl”]info@vrijwilligwereldwijd.nl

We horen graag van jullie.
Team van Vrijwillig Wereldwijd

Beste,Waarom probeer je het mooie Thailand niet waar ik al jaren aan vrijwilligerswerk doe.Het is volledig gratis en als je 6 maand blijft heb je gratis logies en kost.Er is een aanbod van verschillende afdelingen.Straatkinderen,doven,blinden,normale baby’s,gewone studenten enz…
Neem alvast een kijkje op de site ;www.fr-ray.org daar heb je alle nodige informatie.De instelling is makkelijk bereikbaar via bus of trein,gelegen aan de rand van de stad Pattaya.Ik vind het rustgevend weg van alle stress en het hektisch gedoe.Ik wens je veel succes toe.